Jakten på Jagad

Stophe

Snyggast med hjälm på
Gick med
2 Jun 2008
Hoj
2008, Yamaha R6
På allmänna vägar i Sverige pågår det bakhjulsåkning och vad de kallar för "burn-outs".. vill vi leva i ett sammhälle som tillåter detta?
JAVISST!!

Har ni sett mannen i filmen. Lägg gärna upp bild- eller videobevis för händelsen eller ring
0771 - B A B E.

Låt jakten på Jagad börja!!

[YOUTUBE-ID]<object width="1280" height="745"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/RIzb5OjbxDw&hl=sv_SE&fs=1&rel=0&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/RIzb5OjbxDw&hl=sv_SE&fs=1&rel=0&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="1280" height="745"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Gissar att det är nå´t internt skämt. Men kul film. JAG kan inte stå upp och slanga...:impad

Såg i en annan tråd ett rykte om att "Bill och Bull" släppts lösa på gatorna.. Är detta Elaka Måns då??

Bifogat

• DSC_0083.jpg
    DSC_0083.jpg
    242.8 KB · Visningar: 478
:gnissla Lägg filmen på Youtube! Kan inte se den i mobilen som det är nu! :gnissla

Hittelön/vinst? :D:banana Regelverk? Är alla medel tillåtna såsom bakhåll, mutor, osanning och ryktesspridning?:D
Kära SH-bröder och systrar:
Som er SH-syster vill jag utfärda en varning:
Jagad är elak och drivs av ett fasansfullt hämndbegär. Tilläggas kan att han dessutom ofta sprider ett stort elakt rökmoln omkring sig. Ger du dig in i leken så får du leken tåla. Moahahahaha :tuttar:D

Hittelön/vinst? :D:banana Regelverk? Är alla medel tillåtna såsom bakhåll, mutor, osanning och ryktesspridning?:D
Jagad är elak och drivs av ett fasansfullt hämndbegär. Tilläggas kan att han dessutom ofta sprider ett stort elakt rökmoln omkring sig. Ger du dig in i leken så får du leken tåla. Moahahahaha :tuttar:D

när det gäller jakten på jagad är ALLA medel tillåtna :D

Känns som det ligger uppe för många interna skämt bland de senaste filmerna i den här kategorin. Fattar ingenting... :va :confused:

Även grus i kurvorna? :hihi

Dom knepen var redan omoderna på 70-talet! :D

Inga insidertips nu bara:hihi

Last edited:
Får vi tråden stängd nu så att Jagad får sin hämnd på Stophe nu? :D

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back