Jahopp bansäsongen är över vad gör man nu då?

• Thread starter Thread starter mojja83
  • Start date Start date

mojja83

Guest
Ja vad fan gör man nu i väntan på snön och snöskoter körning? Pillar navelludd eller finns det någon annat en adrenalin junkie kan tänkas roa sig med?

Man åker till Spanien (eller annat valfritt varmt land) och förlänger säsongen! :banana

Mario Cart WII 150CC cupen? ;)

7 oktober kan man döva abstinensen i Anderstorp.

Vi kör dessutom till mugello i pås

Du shoppar en endurohoj. Där kan man klota bäst man vill, och det blir sällan dyrt... :crash Sura skämt åsido, det är GRYM träning för hojkontrollen, och helt vansinnigt effektiv fysträning. Do it. Iväg till Ljunggrens motor och plocka ut något orange bara.

Jag tänkte dra på mig ett återfall med en geggmoppe igen (skall få ur tummen först bara).

7 oktober kan man döva abstinensen i Anderstorp.

Vi kör dessutom till mugello i pås

Du den licens kursen är jag bra sugen på om jag ska vara ärlig. Har inte riktigt bestämt mig då jag har 15 km till gelleråsen om jag ska ta den här hemma till våren istället!!

Mugello påsk får du gärna posta en länk till ;)

Ja drar till Magaluf på lördag å dricker öl en vecka....en snabb vecka mot våren avverkad!!!! sen blire å torrbryta järnet i vardagsrummet hela vintern:tummenupp

Väntar in att folk kommer på att julklappar är j-vligt dürt och fyndar en hoj på fel sida om året, sen är det bara att skruva och putsa under vintern :tummenupp

Du shoppar en endurohoj. Där kan man klota bäst man vill, och det blir sällan dyrt... :crash Sura skämt åsido, det är GRYM träning för hojkontrollen, och helt vansinnigt effektiv fysträning. Do it. Iväg till Ljunggrens motor och plocka ut något orange bara.

Jag tänkte dra på mig ett återfall med en geggmoppe igen (skall få ur tummen först bara).

Fick ärligt talat ett Pm från en superbike förare nära mig som undra om jag inte skulle köpa mig en cross så jag kunde köra lite med honom under hösten. Och han hade precis som du dom tipsen om hojkontroll och fysträning!!

Är det bara jag som tycker att det är skönt att äntligen få sova hemma, inte vakna med "skjut mig"-känslan när klockan ringer innan 06 i ett regnigt Karlskoga, hänga på gymet och bara glömma det där med hoj ett tag?

Är det bara jag som tycker att det är skönt att äntligen få sova hemma, inte vakna med "skjut mig"-känslan när klockan ringer innan 06 i ett regnigt Karlskoga, hänga på gymet och bara glömma det där med hoj ett tag?

Är nog bara du!! Har haft 18 bandagar på gelleråsen denna säsong och det är bara idag mer än 1 pass varit blött.

Med högsta sannolikhet JA.:)

Det är sjukt skönt, och bekant på något sätt, rent av lite deja vu, att byta om utomhus i regnet mitt i vintern efter att ha spakat hoj en dag i vätan. :va Det är en trygg miljö som man känner sig hemma i, enda skillnaden är att på sommaren skiner solen mer, den dagen den visar sig.

Sluta jinxa mina försök att låtsas som att hojen/banåkningen inte kommer att fortsätta gräva hål i plånboken även under vintern... :mad:

Är ju inte långt kvar till en del börjar släppa 2013 års dagar, då börjar bokningen och planeringen igen.

Last edited:
Meka, förbättra "brister" på hojen, lägg tid på personer i ens omgivning som annars blir lidande av all ens tid man lägger på hojkörningen, träna.

Som tur kraschade jag ej denna säsong så halva min kraschbudget går till hojen.

Meka, förbättra "brister" på hojen, lägg tid på personer i ens omgivning som annars blir lidande av all ens tid man lägger på hojkörningen, träna.

Som tur kraschade jag ej denna säsong så halva min kraschbudget går till hojen.

Som otur är kraschade jag en massa denna säsong så jag har överskridit en budget jag inte hade då jag i april bestämde mig för att ta A-kort och skaffa mig en sporthoj.

23 bandagar senare är jag riktigt fast i träsket :)

P.s har inte lämnat asfalten på 9 bandagar nu :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti