Jaha, dumpad nyss....

Plåtslagarn

Regn är vått!
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
No hoj just nu...
...Kom nyss hem till min tomma, mörka lägenhet med dammråttor i hörnen och halvvissna växter i fönstren!
Passar väl på att skriva av mig här lite då, det kan ju inte bli så mycket sämre just nu.

Blev ofrivillig medlem i singelklubben för några timmar sen.... :(

Har varit tillsammans med en tjej i ca 3år nu. Sista året har vi snackat om att flytta ihop(har flyttat mellan våra små mini-2or), ev köpa hus, varit runt och kollat på hus osv....
Sista tiden har jag märkt att något inte riktigt stämmer, fast jag har inte nämnt något till henne...

Efter jobbet idag gjorde hon slut! Hon har tydligen redan varit på date med en ny snubbe!!
Vi hade ett (för henne) riktigt bra snack, men det är ändå jag som sitter här ensam och undrar vad fan som hände....?!

Håna mig, sparka på mig eller säg nåt snällt! :(

/Henrik

Nej, fy faaaan vad sugit. Surt.

Osnällt o date:a innan ni gjort slut...

Det kommer vara pissigt ett tag, sen blir det bra, sen träffar du nån ny, sen så blir det pissigt, sen så träffar du en ny.................

Så är det... En för livet funkar inte i vårat moderna samhälle, inte enligt mig i alla fall..

Tråkigt, men life goes on!
Det är bara att bryta ihop och komma igen. Det är nu du har nytta av dina polare.
Festa ordentligt i helgen och tänk på andra saker!

Snart är det vår gubben? Då kan du och jag åka och göra fuck you åt brudar på hojarna! :fyllisar

Plåtslagarn skrev:
...Kom nyss hem till min tomma, mörka lägenhet med dammråttor i hörnen och halvvissna växter i fönstren!
Passar väl på att skriva av mig här lite då, det kan ju inte bli så mycket sämre just nu.

Blev ofrivillig medlem i singelklubben för några timmar sen.... :(

Har varit tillsammans med en tjej i ca 3år nu. Sista året har vi snackat om att flytta ihop(har flyttat mellan våra små mini-2or), ev köpa hus, varit runt och kollat på hus osv....
Sista tiden har jag märkt att något inte riktigt stämmer, fast jag har inte nämnt något till henne...

Efter jobbet idag gjorde hon slut! Hon har tydligen redan varit på date med en ny snubbe!!
Vi hade ett (för henne) riktigt bra snack, men det är ändå jag som sitter här ensam och undrar vad fan som hände....?!

Håna mig, sparka på mig eller säg nåt snällt! :(

/Henrik

har de inte kommt kommer de snart :pannkyss

Så förbannat tråkigt! Lider med dig...

Om du inte är nöjd med varför hon gjorde slut med dig så tycker jag du ska be henne ge dig en vettig förklaring, tre år måste ju betyda något för henne också.

Om du å andra sidan känner att det inte spelar någon roll vad du säger/gör så råder jag dig att umgås mycket med kompisar som du vet du kan snacka med. Gå ut och hitta på saker, håll dig sysselsatt. Gillar du alkohol så rekommenderar jag en dyngfylla!

Plåtslagarn skrev:
.....snabbspola bort vinterjäveln tack! :(

Ta med några polare upp till norr.. Hyr en stuga åk skoter eller gå på afterski å dick öl!

Ang. kärringen var det lika bra.. Bättre nu än sen då ni haft ungar å sånt!

Lider med dig känns nog jobbigt, men som nån sa, bättre nu än om det varit med ungar/hus och grejer.
varför lida över en sill när hela tunnan är full!

lappmögel skrev:
Lider med dig känns nog jobbigt, men som nån sa, bättre nu än om det varit med ungar/hus och grejer.
varför lida över en sill när hela tunnan är full!

ha ha det var roligt sagt kan tänka mig hur det låter med lite dialekt oxå :hihi

:pannkyss Beklagar..

Det kommer kännas djävligt ett par dagar nu men sen blir det bättre, jag lovar!

se de från den ljusa sidan,

hade ni skaffat hus hade du fått de dyrt
hade ni gift er hade du blitt fattig
hade ni haft barn hade du fått pröjsa underhåll å sett barnen varannan helg
hon blev säkert påsatt av den nya killen innan hon dumpade dig, (de e lättare å hata än å sörja :D)
nu kan du med gott samvete ha TVspelshelger samt drälla ölburkar å colaflaskor å disk å sura strumpor överallt utan att nån bryr sig :)

hoppas du kommer över de fortast möjligt bara.. :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa