Jag vill skriva om era hojar och andra önskemål!

CBR1100XX

Ny medlem
Gick med
30 Sep 2006
Hoj
Zx-12R 2006
Tjenare!
Jag ska börja som frilansare åt Bomber Magazine. Därför vill jag uppmana er att komma med förslag till mig så ska jag försöka tillmötesgå er i största möjliga utsräckning. Jag vet att Bomber bett om era önskemål tidigare men jag menar att jag ska personligen besöka er (i den mån det är möjligt) och ta tag i de projekt eller vad det kan vara som ni har.

Ett första förslag från mig är att om intresse finns så gör jag gärna ett repotage om hur man fixar turbo till hojen på bästa sätt. Jag har kontaktat en av Sveriges defenitivt bästa turbobyggare. Han bygger idag turbo åt eliten inom rally och racing Europa. Han har lovat att ställa upp med svar på alla era frågor samt gärna ett repotage om det är någon som vill lämna sin hoj till honom för lite "uppskrämning".

En annan idé är att besöka klubbar som passar in under streetfighter och Rock´n roll i hojvärlden. Tveka inte att kontakta mig!
Förövrigt bor jag i Örebro så kom igen nu Örebroare och visa vad ni går för!

Mvh David.:yoparty

Det kanske känns uttjatat men något slags nybörjarguide till vad man behöver för att konvertera en stackars standard kåphoj till en basic fighter? Visa gärna med ett steg-för-steg reportage av konvertering av en hoj så att folk ser att det inte alls behöver vara så svårt, kosta så mycket eller vara så mycket hokus pokus för att bygga om hojen till något så mycket roligare!

Visst är det coolt med turboreportage men jag tror inte att någon som inte kan bygga en turbohoj innan de läser den artikeln kommer att ge sig ikast med det efter att ha läst den, att bygga turbo kräver lite mer än så inbillar jag mig.

kanske något om ungdomar som bygger fighters, tror det skulle kunna vara intressant att få se vad för galna ideér som finns och hur man ror ihop ett projekt med starkt begränsad budget.

*/ ?>
Nyheter
Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger