Jag skall åka till TYSKLAND, vad köpa och var?

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
Skall glida freebiee-resa ner med farsan till tyskland. Vi skall ner till Essen på Gammelbilsmässa. Jag tror att jag inte har så stor behållning av mässan som gubben och ngn dag skall jag nog strosa runt i staden eller i ngn stad där runtomkring. Det som ligger runt Essen är bland annat Dortmund och Düsseldorf. Jag behöver en ny hjälm och skall köpa mkt billig bärs. Frågor:

VAR HITTAR MAN EN BILLIG OCH BRA HJÄLM I TYSKLAND? Är det ens lönt, har kollat lite på Louis.de och Polomotorrad.

VAD MER KAN VARA LÖNSAMT ATT KÖPA DÄR NERE FÖRUTOM BÄRS OCH EV. HJÄLM???

Tackar ödmjukast för svar! :)

Köp bärs till mig när du e igång! :4skrika

Annars mc delar o sånt, sprit, hjälm, skinnställ osv osv.

Solid snake skrev:
Köp bärs till mig när du e igång! :4skrika

Annars mc delar o sånt, sprit, hjälm, skinnställ osv osv.

Du var inte o tankade på Shell i Kävlinge idag?? Såg två SMÅ mc som stod där... en svarting och en lite mer gröning.. :tungan

Josafan skrev:
Du var inte o tankade på Shell i Kävlinge idag?? Såg två SMÅ mc som stod där... en svarting och en lite mer gröning.. :tungan

Nae det var inte jag iaf, jag tankar bara där ibland, när jag drar från jobbet, jobbar på ellco food bredvid.

Min e blå förresten. :tungan

Eftersom du aldrig verkar byta avatar så har jag nu blockat den i min browser. Så det så. :D

:fatta! Tillbaka till ÄMNET! :tungan :hihi Undrar varför du gjort det, han är ju FIIIN! :pannkyss
Ninjaboy skrev:
Eftersom du aldrig verkar byta avatar så har jag nu blockat den i min browser. Så det så. :D

Josafan skrev:
:fatta! Tillbaka till ÄMNET! :tungan :hihi Undrar varför du gjort det, han är ju FIIIN! :pannkyss

Can't..............stop.................staring............. :huvet

Ja tillbaka till ämnet, köp öl till MIG! :4skrika

Solid snake skrev:
Can't..............stop.................staring............. :huvet

Ja tillbaka till ämnet, köp öl till MIG! :4skrika

Om man kör 125:a får man inte dricka så stark öl som jag kommer att köpa, inte i min värld iaf... :D

Seriöst, jag skulle gärna vilja. Vi får se hur mkt som går in i bilen o sådär, men har redan lovat en hel del andra pers om det blir ngt. :(

Josafan skrev:
Om man kör 125:a får man inte dricka så stark öl som jag kommer att köpa, inte i min värld iaf... :D

Seriöst, jag skulle gärna vilja. Vi får se hur mkt som går in i bilen o sådär, men har redan lovat en hel del andra pers om det blir ngt. :(

Jag e 18 så det e lagligt om det är det du menar. :tungan

Mm, skicka PM om du har plats, hade ju inte tänkt mig typ 40 flak eller nått sånt, utan kanske 2 stycken. :)

UrbanTiger skrev:
Du har väl rätt att äga sprit men inte handla. Fast på krogen får du supa dej aprak :fyllisar

Ok då får Josafan GE mig öl så GER jag honom pengar för att jag e så snäll, jag köper inte den.

Hur gör jag? Har försökt men fixar det inte. Vill se avatarer när man läser men den där är så jävla störande - på riktigt. Please help. Vill inte blocka användaren.

Ninjaboy skrev:

Nicke skrev:
Hur gör jag? Har försökt men fixar det inte. Vill se avatarer när man läser men den där är så jävla störande - på riktigt. Please help. Vill inte blocka användaren.

Skall finnas något under inställningar har jag för mig.

Josafan skrev:
Skall glida freebiee-resa ner med farsan till tyskland. Vi skall ner till Essen på Gammelbilsmässa. Jag tror att jag inte har så stor behållning av mässan som gubben och ngn dag skall jag nog strosa runt i staden eller i ngn stad där runtomkring. Det som ligger runt Essen är bland annat Dortmund och Düsseldorf. Jag behöver en ny hjälm och skall köpa mkt billig bärs. Frågor:

VAR HITTAR MAN EN BILLIG OCH BRA HJÄLM I TYSKLAND? Är det ens lönt, har kollat lite på Louis.de och Polomotorrad.

VAD MER KAN VARA LÖNSAMT ATT KÖPA DÄR NERE FÖRUTOM BÄRS OCH EV. HJÄLM???

Tackar ödmjukast för svar! :)

Hey...svenne du har PM!

Och köp med dig ett par latexkallingar till mig.

Nicke skrev:
Om du enbart vill blockera t.ex Jostafans avatar (som är helt sjukt irriterande) så kan du göra på flera olika sätt. Mitt favoritsätt är att editera filen userContent.css (jag förutsätter att du använder Firefox). Lägg till följande rader i din userContent.css och starta om Firefox så kommer Jostafans avatar att för evigt vara bannlyst i din läsare:

Code:
img[alt="Josafan's Avatar"] {
	display: none !important;
}

Läs vart du hittar userContent.css här: http://www.mozilla.org/support/firefox/edit#content

Hmmm... försöker vänja mig vid Firefox men har inte riktigt svalt det än i alla fall. Använder för det mesta IE-plugin:en AvantBrowser - andra ideér med det upplägget? Tack för tipset i alla fall!

sgtpepper skrev:
(jag förutsätter att du använder Firefox)

Nicke skrev:
Jag kör Firefox med en extension som heter AdBlocker, med den så högerklickar jag bara på i stort sett vad som helst för att blockera det.

@sgtpepper: med ditt sätt kommer vi aldrig att vinna över folk från Windows/IE. :D :tungan

Ninjaboy skrev:
@sgtpepper: med ditt sätt kommer vi aldrig att vinna över folk från Windows/IE. :D :tungan

Japp, det är en tävling. Den med mest nördcred när han dör vinner.

Ninjaboy skrev:
Hehe, det är sant. Jag ska ta och installera AdBlocker jag också, den låter lite mer användarvänlig :). Men jag gillar verkligen userContent.css, det är så enkelt att tweaka sidvisningen precis som man vill ha det.

Solid snake skrev:
Jaså? Men jag får gå runt med hur möe sprit jag vill på stan, iaf vad jag har fattat det som.
Mja, det var ju kanske inte hela sanningen. Det beror väl på vad den lokala ordningstadgan säger? I vissa städer får man inte promenera omkring hur som helst med alkohol inne i stadskärnan... :tungan

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti