Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Diversion skrev:
Diversion skrev:
Diversion skrev:
gladh skrev:"expert" = första bästa person som tror sig ha en susning samt vill ställa upp på arrangerad bild.
"Dödsdrogen" = milt laxativ
"Skandal" = något som ingen normalt funtad person öht bryr sig om
"rasar" (som i Alice Bah rasar över skandalbilderna) = totalt oförklarlig reaktion på meningslös händelse.
"Naken-, robbinson-, farmen-" (vafritt personnamn efter bindesstrecket) = prefix som används för att beteckna mediakåt pseudokändis som inte har något att tillföra i nyhetvärde. Säljer dock lösnummer av okänd anledning.
d1ce skrev:
Chrille skrev:Berätta gärna för os övriga varför denne polis inte kan vara expert? Vad säger han som är fel?
Berätta därefter också om jag är den enda i hela världen som har väldigt lätt för att tro att polisen är ute på en lång bärtur i det här fallet? Det är mycket som låter konstigt i de här sammanhangen och tidningarnas spekulationer gör ju att man saknar X-filesmusik i bakgrunden....
Micke_Lindstrom skrev:..
Så mycket siktande behövs inte om ska skjuta nån på några meters avstånd.
Chrille skrev:Berätta gärna för os övriga varför denne polis inte kan vara expert? Vad säger han som är fel?
skoteridioten skrev:No offense, men du ska f-n ifrågasätta allt..![]()
Berätta därefter också om jag är den enda i hela världen som har väldigt lätt för att tro att polisen är ute på en lång bärtur i det här fallet? Det är mycket som låter konstigt i de här sammanhangen och tidningarnas spekulationer gör ju att man saknar X-filesmusik i bakgrunden....
Chrille skrev:Jag har testat att skjuta Glock och jag tvivlar på att jag, på några meters avstånd, hade träffat med tre skott på det sätt som skett nu (Två i huvudet och ett i höften om jag har förstått det hela rätt)
Diversion skrev:... Så omöjligt som han säger är det dock absolut inte.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |