henrixo
Mekaniker med gedigna däckkunskaper.
- Gick med
- 26 Nov 2005
- Hoj
- Triumph SP3 -97, Bandit 1200 -98, GSX820 ES, GSXR 750w -94, GasGas 250EC -97
-/ shaa , igår orkade jag inte skriva blogg men va i lifdköping igår med så ovanligt (A) , va med Kenny & Robin & Lisa
yää, vi satt väl mest vid tv:n & myste (jag & robin iaf) ^^ haha . najsigt värre , ne men det va kuligår förutom på kvällen va vi så sega till min buss så vi fick springa en aning. Kom två minuter innan den gick så (= men sen vägen hem va tråkig , sitta i en buss i två timmar =/ aja that's life (A) , men men .
Men idag vetefan vad som händer alså , kanske lidköping om jag pallar gå upp ur sängen någon gång , sitter här med laptopen i knät (A) vill ju träffa min sötsak, men han ska jobba & sen massa annat böös
buhu ;* tihi . Ne men får inte träffa Robin förens på onsdag antagligen, :/ tråkigt, vet inte riktigt hur jag ska klara mig men , idag ska jag fan bara sova ne palla , men måste hem till mamma & massa shit bös. Inte så gött. men that's life too (A) .
Lisa'andersson, Kenny'palm & Rebecca'latvaniemi. Bästaste <'3
Saxat ur en 16 årig tjejs liv på lunar. Sverige kommer att gå under....

Men idag vetefan vad som händer alså , kanske lidköping om jag pallar gå upp ur sängen någon gång , sitter här med laptopen i knät (A) vill ju träffa min sötsak, men han ska jobba & sen massa annat böös

Lisa'andersson, Kenny'palm & Rebecca'latvaniemi. Bästaste <'3
Saxat ur en 16 årig tjejs liv på lunar. Sverige kommer att gå under....