Jag säger bara så här.....

henrixo

Mekaniker med gedigna däckkunskaper.
Gick med
26 Nov 2005
Hoj
Triumph SP3 -97, Bandit 1200 -98, GSX820 ES, GSXR 750w -94, GasGas 250EC -97
-/ shaa , igår orkade jag inte skriva blogg men va i lifdköping igår med så ovanligt (A) , va med Kenny & Robin & Lisa :) yää, vi satt väl mest vid tv:n & myste (jag & robin iaf) ^^ haha . najsigt värre , ne men det va kuligår förutom på kvällen va vi så sega till min buss så vi fick springa en aning. Kom två minuter innan den gick så (= men sen vägen hem va tråkig , sitta i en buss i två timmar =/ aja that's life (A) , men men .

Men idag vetefan vad som händer alså , kanske lidköping om jag pallar gå upp ur sängen någon gång , sitter här med laptopen i knät (A) vill ju träffa min sötsak, men han ska jobba & sen massa annat böös :( buhu ;* tihi . Ne men får inte träffa Robin förens på onsdag antagligen, :/ tråkigt, vet inte riktigt hur jag ska klara mig men , idag ska jag fan bara sova ne palla , men måste hem till mamma & massa shit bös. Inte så gött. men that's life too (A) .

Lisa'andersson, Kenny'palm & Rebecca'latvaniemi. Bästaste <'3

Saxat ur en 16 årig tjejs liv på lunar. Sverige kommer att gå under....

Läste inte långt.

Förstår inte hur folk kan stava så illa, det är verkligen så utbrett att det är sjukt :va

Mjae...

Det här betyder att du hänger på Lunar :va

Hänger inte där, men håller koll på en person där av skäl som inte behöver diskuteras på forum. Det är inte för egen räkning så att säga...

Det är kört. Kommer plantera mig själv i en bergvägg när jag knappt kan ta mig upp på hojen, inte fan vill man bli omvårdad av den där samlingen odefinierbar DNA...

Hahaha, fan vad ni gnäller!

Det var ju inte en avhandling hon skrev direkt utan dagbok..

Hade man inte förbjudit aga i Sverige för 27 år sedan så hade detta aldrig inträffat :mad:

Börjar känna mig föråldrad, fattar vissa saker som hjärtan <3 koreanska smileys eller resta ögonbryn ^^ men wtf menar hon med (A) ??? kanske är för uppenbart att ens tänka på det, upplys mig än ni snälla.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 &#8211; ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph