Jag måste ha ny hoj

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Har fått höra av försäkringsbolaget att dem inte tänker reparera min lita snutteputt. Det skulle tydligen kosta en förmögenhet =(
Kommer att sakna den...

R.I.P Kära GixxeR

Nu letar jag förfullt efter en hoj att fylla mitt trasiga hjärta med.. Funderar på en 600 cc denna gång. Ni vet ingen som ska sälja?

Nja.. jag har spånat in en zx6r... skulle va kul å testa nått annat en suzuki...

ja seriöst, ska du ha en 600 så ska du ha en ärrsex
du har ju ändå gratis försäkring där ute...
såg en på blocket för 45 loppor, det är väll rimligt?

McB skrev:
Den är inte posör, den är rejs. :rock

Häh! den är überposör!
Putsad tio ggr i veckan!

Jag tvättade inte min hoj i sommras, skylle på att jag inte hann :hej

men det är väldigt snyggt med rena hojar, fast jag gillar att använda min istället ;)

NoicE skrev:
Häh! den är überposör!
Putsad tio ggr i veckan!

Jag tvättade inte min hoj i sommras, skylle på att jag inte hann :hej

men det är väldigt snyggt med rena hojar, fast jag gillar att använda min istället ;)

Den är putsad, det stämmer. Således välvårdad. Den är dessutom välservad eftersom den har använts en hel del. Jag gillar också att köra. Efter att jag har kört så putsar jag. :tummenupp

McB skrev:
Den är putsad, det stämmer. Således välvårdad. Den är dessutom välservad eftersom den har använts en hel del. Jag gillar också att köra. Efter att jag har kört så putsar jag. :tummenupp

Klart man ska sköta om dom, det hade också gjort om jag haft en lika fin hoj som du :slicka

Och eftersom jag inte har någon bil osv, så var ju gröna-faran även mitt transportmedel =)

Finns ju risk att jag åxå kommer åka crossgrej, den som köper först får helt enkelt sätta ribban! :cool:
Jag menar, när alla började bytas upp sig bland startmotorerna så köptes det r6:or på löpande band :p

*/ ?>
Back