Jag ansluter i skaran som anser att överträdelse avgulflagg skall bestraffas... -Hårt. Under R600 rejset uppstod en situation på 20 varvet (ca). På baksidan råder en gulflagg situation som jag iaktar. Jag kommer ifatt en kille som kör mycket långsamt i slutet på raken. Jag undrar hur f-n han tänker som parkerar sin hoj bara för det e gulflagg. Sen vänder han sig om o jag försöker få honom att förstå att han inte kan parkera hojen. gestikulerar o svär gör jag också. Sen räcker han upp handen i ingången på böjen. Aha, han skall in i depå. Jag respekterar gulflaggen o ligger bakom. Blir ju skitsur, låpg ju 5a. Sen kommer en annan ock klipper om mig o grabben som kör snigelfart. Fan, han fick inget straff o körde uppenbarligen om mig på gulflagg. Jag kan inte sumpa min hyggligt goda placering utan kör om jag med alldeles i mitten på långhögern.
Vad gäller. Uppenbart måste väl han som körde om mig gjort fel?!? Gjorde jag fel som körde om en kille med armarna i vädred som skulle in i depå?
Jag blev faktiskt pist på detta. Var ju me i matchen o sumpade i alla fall 4 sekunder på händelsen.
Puss i alla fall. Jag e glad o hoppas alla andra e det också!
Vad gäller. Uppenbart måste väl han som körde om mig gjort fel?!? Gjorde jag fel som körde om en kille med armarna i vädred som skulle in i depå?
Jag blev faktiskt pist på detta. Var ju me i matchen o sumpade i alla fall 4 sekunder på händelsen.
Puss i alla fall. Jag e glad o hoppas alla andra e det också!