jag har vaccinerat mig mot vinterdeppighet

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Finns det fler som inte är vinterdeppiga just nu?
Jag laddar inför säsongen 2006 med att motorcykeln skall stå iordning med ny växellåda och nylackade kåpor inför Mcmässan i Göteborg.
De flesta julklapparna är inhandlade utan direkt stress.
Julbord avklarat igår och på julafton blir det mat i Stockholm.

De flesta jag känner är friska och krya förutom någon förkylning hit och dit.
Vintern har ännu inte slagit till ordentligt men när den väl gör det är jag beredd med mössa och vantar.
Jag promenerar varje dag med hunden som sällskap och försöker i min fantasi få konditionen på topp inför säsongen.
Har ett perfekt garage till motorcyklarna.
Bor i en fin lägenhet tillsammans med världen bästa sambo och har världens finaste bonusson. Sambons släkt är jättemysiga och så har jag givetivs världens bästa familj borta i Sthlm.
Jag har visserligen deltidsjobb och tjänar inte överdrivet mycket pengar.
Men det var ett val jag gjorde när jag flyttade hit och jag mår så mycket bättre här än i fjollträsk.
Slipper ju åka tåg och buss för att ta mig någonstans. Går ner till stan på 15 minuter.

Så ja, livet är bara helt fantastiskt just nu!
Hoppas det är fler som mår så bra som jag gör och som sluppit få vinterdeppiga känslor. Ha en bra dag!

Bikerbitch skrev:
Finns det fler som inte är vinterdeppiga just nu?
Jag laddar inför säsongen 2006 med att motorcykeln skall stå iordning med ny växellåda och nylackade kåpor inför Mcmässan i Göteborg.
De flesta julklapparna är inhandlade utan direkt stress.
Julbord avklarat igår och på julafton blir det mat i Stockholm.

De flesta jag känner är friska och krya förutom någon förkylning hit och dit.
Vintern har ännu inte slagit till ordentligt men när den väl gör det är jag beredd med mössa och vantar.
Jag promenerar varje dag med hunden som sällskap och försöker i min fantasi få konditionen på topp inför säsongen.
Har ett perfekt garage till motorcyklarna.
Bor i en fin lägenhet tillsammans med världen bästa sambo och har världens finaste bonusson. Sambons släkt är jättemysiga och så har jag givetivs världens bästa familj borta i Sthlm.
Jag har visserligen deltidsjobb och tjänar inte överdrivet mycket pengar.
Men det var ett val jag gjorde när jag flyttade hit och jag mår så mycket bättre här än i fjollträsk.
Slipper ju åka tåg och buss för att ta mig någonstans. Går ner till stan på 15 minuter.

Så ja, livet är bara helt fantastiskt just nu!
Hoppas det är fler som mår så bra som jag gör och som sluppit få vinterdeppiga känslor. Ha en bra dag!

Det låter riktigt skönt :tummenupp
Ha en bra jul!! :)

Vi väntar alla på att PS3 ska fixa vinterdeppen. :nicka

Zee skrev:
Vi väntar alla på att PS3 ska fixa vinterdeppen. :nicka
Jag tippar på att ps3 kommer fixa nästa års vinterdepp :gråta
Om man har råd med ett då, har ju tänkt vara student

Annars är jag ganska vinterglad, det är december, jävligt lite snö och +6 grader ute. Helt sjukt.

HanneZ skrev:

Eftersom jag sällan läser dina trådar hade jag missat den där.
Men jag tänkte försöka få till lite positivitet mitt bland alla trådar som handlar om hur deras liv suger hela tiden. Det finns dom som ständigt gnäller om allt i alla trådar dom kommer åt att skriva i.
Jag fiskar inte efter kommentarer som att "åh vad bra du har det" för jag vet att jag har det bra. Letar bara efter fler som är positiva i vintermörkret.

Jag tar min vintervaccinspruta i januari, då åker jag till ett varmt och soligt ställe för en veckas semester, wohoo!

Om jag hade ett perfekt garage skulle jag slippa frysa när jag meckar med hojen, det gör mig lite deppig.. Har du plats över?

Har också en vaccination på gång... Gran Canaria den 21a dec :banana

3 dagar i New York och 17 dagar i Mexico direkt efter MC-mässan.
Skolan e slut om 2 dagar, sen ska jag jobba tills den börjar igen och tjäna en massa pengar.
Ska nog plocka in crossen i sovrummet imorrn och julpynta den!
Hoppar förhoppningsvis fallskärm i helgen, annars ska crossen ut på en åktur, det är ju inte fruset i marken än!

Vad ska man vara vinterdeppig för, finns alltid nåt kul att hitta på!

HanneZ skrev:
Jo jävligt märkligt, känns som man läst den där storryn om Eskilstuna förr, förmodligen inget som intresserar ett MC-forum om en person har flyttat. Kanske skulle börja lägga in diverse pollar om när och var och hur jag ska gå och handla mat, när jag ska skita, när jag köpt ny tandborste etc etc etc,,den ena skit tråden efter den andra. Kanske dax för Swedie att börja begränsa all skit man tillåts posta.

Vinterdeppighet, vad är det? Fick hem min första hoj idag efter otrolig ångest & kallsvettningar med lastning & hemkörning. Allt är bara luuuuuuuugnt :)
Läsa instruktionsböcker & andra papper är min närmaste sysselsättning.

Maxxi skrev:
Jo jävligt märkligt, känns som man läst den där storryn om Eskilstuna förr, förmodligen inget som intresserar ett MC-forum om en person har flyttat. Kanske skulle börja lägga in diverse pollar om när och var och hur jag ska gå och handla mat, när jag ska skita, när jag köpt ny tandborste etc etc etc,,den ena skit tråden efter den andra. Kanske dax för Swedie att börja begränsa all skit man tillåts posta.

Lilla vän, det finns väldigt många trådar på detta forum som inte handlar om motorcyklar. Det är därför vi postar dom på "Överflödiga diskussioner"
Seså. Upp med hakan nu. Du är inte tvingad att läsa.

Jag kommer inte jobba nåt mer i år efter fredag, jag har snart en körklar hoj redo för isåkning, jag har gott om pengar just nu, jag har inga krämpor i kroppen, jag planerar att bygga om lite bland elektroniken i vinter (sånt förstår bara killar).
Så min vinterdeppighet just nu består endast i att sitta utan biljett till thailand samt att det inte ligger 3dm snö på backen och att det saknas 50cm tjock is att bärnna på med hojen. Får jag bara tag på flygbiljett till thailand till mig och tjejen så existerar inte ordet vinterdeppighet!

Ge mig ett garage här i Eskilstuna så är väl iaf lite av min deppighet över.

Annars så funkar ett välbetalt jobb.

Anders!! dee_cati.. yoo... fixa jobb nurrå =)

Swedie skrev:
Ge mig ett garage här i Eskilstuna så är väl iaf lite av min deppighet över.

Annars så funkar ett välbetalt jobb.

Anders!! dee_cati.. yoo... fixa jobb nurrå =)

Det finns inga som vill ha en ung och oklippt datatekniker :D Seriöst så har jag kollat men inga sökte just nu. Ringer om nåt ändras!
Om du kan tänka dig att skita ner naglarna så kan jag ringa dig när jag behöver folk, men det är inte välbetalt :hihi

så länge vad som sätter sig under naglarna inte ÄR skit... :)
fast bäst vore i etuna, går inte att pendla nuförtiden. För dyrt.
tack iaf.

jag vill ha hus

Jag har det kanon bra.. :tummenupp

Garaget fullt med hojar, varmt om tassarna, ledig.....Solat på Azorerna, ätit gott, bra lön, och fantstiskt bra sex blev det åxå.

Nu ser jag fram emot julen med mycket julklappar under julgranarna...

Så, fler som har det jävligt i paradiset..??. :hihi :hihi :rofl

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...