Jag har tappat stinget.

Turture

Naken,blästrad och skitsur.
Gick med
18 May 2003
Hoj
Fireblade 929RR,Husaberg 350,xt660-07.
Njuter inte av hojkörning för tillfället.
Hoppas det är en tillfällig svacka då jag har svårt å tänka mig ett liv utan hoj.
Gjorde iof en praktvurpa med husan och slog sönder hjälmen mot ett träd häromdan.Kanske dödade några celler som gillade hojar. :huvet
Hoppas jag kommer tillbaka.

Motorcykelsuget, som allt annat, går ju i vågor. Låt skiten stå ett tag så kommer suget tillbaka.

Alternativt om du har råd byter du till någonting nytt, då kommer garanterat suget tillbaka.

Mattias skrev:
Motorcykelsuget, som allt annat, går ju i vågor. Låt skiten stå ett tag så kommer suget tillbaka.
Förhoppningsvis.
Nu är det ivf jäla skittråkigt.

Du får ut å rasta bladen så hjälper det säkert, säg till om du behöver hjälp.

Säger aldrig nej till en tur.

/M

Turture skrev:
Njuter inte av hojkörning för tillfället.
Hoppas det är en tillfällig svacka då jag har svårt å tänka mig ett liv utan hoj.
Gjorde iof en praktvurpa med husan och slog sönder hjälmen mot ett träd häromdan.Kanske dödade några celler som gillade hojar. :huvet
Hoppas jag kommer tillbaka.

RJ skrev:
Alternativt om du har råd byter du till någonting nytt, då kommer garanterat suget tillbaka.
Har spunnit på det ett bra tag.Det kanske blir så.Vi kommer iofs ganska bra överens jag och bladen men det kanske är alternativet.

Mike the bike skrev:
Du får ut å rasta bladen så hjälper det säkert, säg till om du behöver hjälp.

Säger aldrig nej till en tur.

/M
Kanske det kanske.Får jag prova din zx10 då om jag är snäll?

Hmmm....svår fråga, får fundera på det.

Den är min ögonsten, jag höllt på att få en hjärtinfarkt till häromdagen då jag upptäckte en ny tvättrepa på tanken.

På den nivån är det.

/M

Turture skrev:
Kanske det kanske.Får jag prova din zx10 då om jag är snäll?

Mike the bike skrev:
Hmmm....svår fråga, får fundera på det.

Den är min ögonsten, jag höllt på att få en hjärtinfarkt till häromdagen då jag upptäckte en ny tvättrepa på tanken.

På den nivån är det.

/M
Jag förstår dig.

Ställ av hojarna en månad så får du se hur sugen du blir efter 5 dar :)

Inte konstigt att man blir lite trött men tanke på den här sommaren (Läs: vilken sommar) :tummenner

vet hur det käns krachade för ett år sen.
sen var jag utan hoj den sesongen men nu är man igång igen
det är bara att vänta ut det :rolleyes:

Med både husa och fireblade ska du ju inte behöva ha det trist. 150km/h på en smal grusväg brukar få hornen att växa och livsandarna att vakna. Annars kan du väl se om farbror blå vill jaga dig det brukar höja pulsen dem första gångerna. Annars funkar det säkert att ställa av hojarna som föreslogs. :tummenupp

Kände likadant som du, fast i tisdags var jag ute o körde hojen för första gången sen jag o tjejen separerade efter 7 års förhållande. Jag måste alltså säga. Faen vilken nytändning jag fick för hojen alltså. Har aldrig känt en sån lycka för att köra hoj förr kan jag lova. Hade inte spelat nån roll om jag hade kört ihjäl mig den dagen, jag hade dött som världens lyckligaste. Jag var alltså nästan på väg att sälja den för att möjligen rädda förhållandet. Jeffla tur att jag inte gjorde det, iaf hade jag köpt en ny. Så mitt råd är, har du tjej. Dumpa!

P.S. Alla moral kärringar, ta det inte bokstavligt det där med att dumpa :hihi

chrille-r1000 skrev:
Kände likadant som du, fast i tisdags var jag ute o körde hojen för första gången sen jag o tjejen separerade efter 7 års förhållande. Jag måste alltså säga. Faen vilken nytändning jag fick för hojen alltså. Har aldrig känt en sån lycka för att köra hoj förr kan jag lova. Hade inte spelat nån roll om jag hade kört ihjäl mig den dagen, jag hade dött som världens lyckligaste. Jag var alltså nästan på väg att sälja den för att möjligen rädda förhållandet. Jeffla tur att jag inte gjorde det, iaf hade jag köpt en ny. Så mitt råd är, har du tjej. Dumpa!

P.S. Alla moral kärringar, ta det inte bokstavligt det där med att dumpa :hihi
aj löv hör.kan inte ,vill inte dumpa henne.Hon har ingenting med detta å göra.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti