Jag har Mördat

jtds

Yamaha
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2008 Yamaha R6 Blå
denna för en stund sen levande parasit har gäckat mig ett bra tag utan att det gått in i fällorna samt katterna har inte vågat gå på den pga dess storlek.
ikväll såg jag att det var råttskit vid stalltvättmaskinen & vände denna upp å ner då stack det ut ett råtthuvud som sen pinade iväg på stallgången.
fick tag på en spade å slog sonika ihjäl f*nskapet..

Bifogat

• Photo0094.jpg
    Photo0094.jpg
    5.1 KB · Visningar: 56
En död råtta är en bra råtta :D
j......la skadedjur jag har också
haft hus nära skogen och varje
höst kom dom små svinen och
gnagde i väggar mm det bästa
var när man hittade dom i proppskåpet
sönderbrända :banana :banana

Bra att du högg honom... 2 råttor(av olika kön) kan bli 1000(tusen) råttor på ett år :skrämd

Out_Spinner skrev:
Verkligen super häftigt.
Inte ska du supa häftigt idag, det är ju bara onsdag.

(Superhäftigt heter det)

/Sär skrivnings pållisen

Mavve skrev:
Bra att du högg honom... 2 råttor(av olika kön) kan bli 1000(tusen) råttor på ett år :skrämd

Japp, råttor delar ju sig på mitten. Sedan växer det ut två nya halvor och vips så är de två av en.

Kom ihåg att där du ser en rått finns troligtvis 10 st till inom 50m håll

Skorpan skrev:
flytta tbx till stan så slipper du såna bekymmer :tummenupp

Vilken värld/stad lever du i!? I stan kryllar det av råttor. Vet inte hur många man har sett när man krupit hem tidiga morgnar!
På Östgöta Nation i Lund har jag flera gånger sett FETA råttor som kilat över golvet i gillestugan, och vad de hittade när de byggde om vill jag inte veta! :zpy

oscar skrev:
Vilken värld/stad lever du i!? I stan kryllar det av råttor. Vet inte hur många man har sett när man krupit hem tidiga morgnar!
På Östgöta Nation i Lund har jag flera gånger sett FETA råttor som kilat över golvet i gillestugan, och vad de hittade när de byggde om vill jag inte veta! :zpy

Antagligen bor han på landet precis som du....

Hela skåne är "landet" förutom Malmö o Helsingborg :mattias

Mavve skrev:
Antagligen bor han på landet precis som du....

Hela skåne är "landet" förutom Malmö o Helsingborg :mattias

Finns nog råttor i storstaden Helsingborg med ska du se.

Ta en titt i din egen lya, där bor ju minst en iaf! :hihi

Finns hur mycket råttor som helst i städerna. En granntant där jag bodde tidigare fick upp två feta rackare via golvbrunnen i tvättstugan - men hon slog ihjäl den ena med kvasten och skållade den andra med kokande vatten (efter att ha stängt in den i en skrubb).

TomK skrev:
Finns hur mycket råttor som helst i städerna. En granntant där jag bodde tidigare fick upp två feta rackare via golvbrunnen i tvättstugan - men hon slog ihjäl den ena med kvasten och skållade den andra med kokande vatten (efter att ha stängt in den i en skrubb).

Är sådan där livsfarliga kärringar som fick mig att köpa en tvättmaskin och sätta in i köket. Har fan inte nerver för att få en gammal tant jagandes efter mig bara för att jag glömt och pilla nått jävla ludd i torkgrejen.

t-rex skrev:
Är sådan där livsfarliga kärringar som fick mig att köpa en tvättmaskin och sätta in i köket. Har fan inte nerver för att få en gammal tant jagandes efter mig bara för att jag glömt och pilla nått jävla ludd i torkgrejen.

AAAAAAAAAAAH! Ser den gamla klassiska reklamfilmen och en livrädd Rex framför mig... :D

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...