Jag hade tråkigt... (photoshop)

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Jag hade som sagt tråkigt, och gjorde denna. Blev faktiskt lite kul om jag får tycka om mig själv en stund...

Lägg upp era photoshopbilder ni gjort i brist på bättre saker att göra...

Bifogat

• surfing.jpg
    surfing.jpg
    92 KB · Visningar: 1,698
:hihi imponerande...! det är klart...allting går, det är bara en fråga om hastighet.

Swedie, snälla! Byt avatar, jag kräks :hihi

haha skön bild, du får gärna göa något grymt i photoshop med en bild på min MC :)

Skulle vara kul om du kunde de...för jag är skit kass på data överhuvudutaget!

rSEXa skrev:
haha skön bild, du får gärna göa något grymt i photoshop med en bild på min MC :)

Skulle vara kul om du kunde de...för jag är skit kass på data överhuvudutaget!
Du har strax PM...

Hähä...

Bifogat

• BiaggiMono_1024x7682.jpg
    BiaggiMono_1024x7682.jpg
    137.1 KB · Visningar: 921
Tråkigt är nog bara förnamnet när man (läs jag) har legat däckad i flunsan sedan i tisdags. :sjuk Nu börjar kroppen kännas hyfsat ok så bara för att provocera kroppen som tack för detta underbara tillstånd skall jag bli salongsberusad imorgon, efter det installera tjejens bilstereo :D

Bifogat

• Yamaha YZF R6 2001 PS.jpg
    Yamaha YZF R6 2001 PS.jpg
    55.5 KB · Visningar: 509
Da Fris skrev:
Tråkigt är nog bara förnamnet när man (läs jag) har legat däckad i flunsan sedan i tisdags. :sjuk Nu börjar kroppen kännas hyfsat ok så bara för att provocera kroppen som tack för detta underbara tillstånd skall jag bli salongsberusad imorgon, efter det installera tjejens bilstereo :D

[Tjock och Duktig]

Ta det här på rätt sätt nu: IDIOT! :kocko

Jag har legat däckad i influensan sedan i måndags och än är ingen bättring inom synhåll. Jag förstår inte hur du ens kan överväga att utsätta din kropp för alkohol eller annan påfrestning när du tycker att du känner dig "hyfsat OK". Vet du hur dålig du kan bli efter det? Lägg ned säger jag bara! Ligg du kvar några extra dagar i sängen och se till att du blir HELT frisk i stället.

[/Tjock och Duktig]

mankan skrev:
[Tjock och Duktig]

Ta det här på rätt sätt nu: IDIOT! :kocko

Jag har legat däckad i influensan sedan i måndags och än är ingen bättring inom synhåll. Jag förstår inte hur du ens kan överväga att utsätta din kropp för alkohol eller annan påfrestning när du tycker att du känner dig "hyfsat OK". Vet du hur dålig du kan bli efter det? Lägg ned säger jag bara! Ligg du kvar några extra dagar i sängen och se till att du blir HELT frisk i stället.

[/Tjock och Duktig]

Med salongsberusad menar jag en whiskey modell 6cl för att rensa systemet och sedan installera tjejens bilstereo, för övrigt mår jag gott nu, bara lite rinnande näsa. :tummenupp

Firefly skrev:
Jag hade som sagt tråkigt, och gjorde denna. Blev faktiskt lite kul om jag får tycka om mig själv en stund...

Lägg upp era photoshopbilder ni gjort i brist på bättre saker att göra...
Hahahah snyggt!

Hade tråkigt en kväll jag med o tyckte att min bil va ännu tristare...

Bifogat

• FOCCUSSS!!!!.jpg
    FOCCUSSS!!!!.jpg
    117.2 KB · Visningar: 685
Da Fris skrev:

läcker fär på den du :tummenupp

heimdal skrev:
läcker fär på den du :tummenupp

Ja. man blir lite sugen på att köpa kraschkåpor och lacka dom i ungefär den kulören, man lär ju sticka ut lite. :yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman