TinaTjejen
long time, no see
Ja, se här bara Dawan, Bear, Jesper, Affe m.fl.
Ser ni inte att jag hänger allt jag kan ju!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
OJ! trodde ej ett ben parti kunde bli så långt!TinaTjejen skrev:eller plan B: benförlängning![]()
![]()
TinaTjejen skrev:Ja, se här bara Dawan, Bear, Jesper, Affe m.fl.
R.R.B skrev:Det viktigaste är väl att du har roligt och sen har du ju nyligen bytt upp dej.
Ge det ett år till så du och hojen blir bekant med varandra och strunt i grabbarnas kommentarer.
Jag tycker det ser bra ut på bilden.![]()
Är grabbarna oroliga att du ska bli bättre än dom?![]()
Korta av benetNogger skrev:.....jag vill oxå va med och luta, hur åker man utan att lägg ner
hela sidan av benet...![]()
Påhopp?Dawan skrev:Vad är det här för påhopp? Det är väl inget fel på mina legs? Jag är då helnöjd iallafall.
Han skrapar för mycket knäpuck, de e nog därför de gör ontLindén skrev:Hur e det med gossen? han hade ont fick jag höra!?
TinaTjejen skrev:Är alla banor stängda i september eller varför finns de inga bankörningar då?![]()
TinaTjejen skrev:Är alla banor stängda i september eller varför finns de inga bankörningar då?![]()
japp nästra vecka i lkpg 950kr o då får du licens på köpet!Annchua skrev:Skrik till om du hittar någon bankörning som inte kostar flera 1000kr så hänger jag MER än gärna på!! Som det känns i benen efter Rörken igår kommer jag dock inte kunna köra hoj på 3v känns det som![]()
de e skillnad att köra på Rörken å köra på stor bana, vill jag lovaAnnchua skrev:Skrik till om du hittar någon bankörning som inte kostar flera 1000kr så hänger jag MER än gärna på!! Som det känns i benen efter Rörken igår kommer jag dock inte kunna köra hoj på 3v känns det som![]()
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |