Jag får symbolisera den snygga svenska tjejen

Är jag den enda som inte tycker hon är snygg eller? :va

Jag som missat att hon är känd, vet inte alls vem hon är... hon har ju fina lökar å ser snygg ut... varför är hon så rutten?

Linda Rosing är väl en sån som bara är bra att ha att visa upp för polarna (jag tycker hon ser rätt bra ut - men jag är ju tillräckligt gammal :D hon e väl 29-30 bast nåt), ända tills hon börjar kladda på dem.... Synd att IQ:n sammanfaller med skonumret...

Bättre rubrik hade varit "Jag får symbolisera de slampiga svenska tjejerna" :lol

Swedie skrev:
Jag som missat att hon är känd, vet inte alls vem hon är... hon har ju fina lökar å ser snygg ut... varför är hon så rutten?

Hon blev ju rikskändis när hon blev påsatt i live-TV i BigBrother.

Swedie skrev:

hon var med i kanal 5´s dokusåpa "big brother" där hon HELT ovetande om kamereorna hade sex med "big broither-micke" å sen skämdes tok-mycket för det.... det var bara en i raden av knasigheter den blåsta idioten pysslade med...

säger de som såg serien :rolleyes:

Edit: skalman var snabbare... han gillade bigbrother mer än mig =) :lol

Hahahaha snacka om falsk brud!

efter Bigbrother sa hon nått i stil med "Nu ska jag lägga av med alla modell och bartender jobb och ägna mig åt mitt andra jobb(inredare, värdinna eller nått sånt) och framförallt mina barn"

och nu... "min framtidsdröm är playmate of the year" In your dreams!!!!! btw :p

Hon e bara en gammal sleten media h*ra :kocko

Hugh har tappat greppet :(

en total b-kändis som aftonbladet har höt till skyarna för hon är såååååå speciell...

å, nej jag är inte avundjsuk,,,

Jisses vilka krav ni har. Skulle vilja se hur era flickvänner ser ut, måste vara något extra.
Är det någon här som överhuvudtaget känner/har träffat henne? Eller går ni bara på vad Aftonbladet, mfl skriver?

Tänk om alla svenska tjejer såg ut så, tyvärr är så inte fallet.

Varför tar hon inte det stora steget direkt o hoppar på porrcirkusen... skulle göra ännu fler män glada :gnissla

bilden på aftonbladet är ju inte så pjåkig... visa nån "bättre" bild där hon liknar en kossa i nyllet

DanTheMan71 skrev:
Bara fjortisar tycker hon e snygg.Ser ju för fan ut som en påse nötter i nyllet
Ja, alla har vi olika höga krav...
Men det roligt att för en gång skull bli kallad för fjortis. :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden