Jag, en Judas superior.......

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Oljekyld får ursäkta, men Judas-rollen har nu övertagits av mig.

Var i Göteborg i helgen och hälsade på flickvännen. Visste att det skulle vankas körning så vi begav oss till Göta-platsen och hälsade på folk och fä och lyssnade på det ljuvliga. Efter det begav vi oss ut till Hönö för att spendera resten av helgen hos Flickvännens mamma med respektive. På Hönö använder de inte salt eller grus, så vägarna var torra och fina. I garaget stod en Suzuki 250, modell custom (-liknande). Till slut stod jag inte ut, laddade batteriet och begav mig ut och körde. 4 1/2 mil senare var jag frusen och jäkligt lycklig, även fast hojen med flickvännen bakpå inte gick fortare än 80.

Så, när jag kom hem igår var jag tvungen att springa ner i garaget och klappa på Suzkan så den inte blev arg.

Snart är det vår i Sthlm också..... :fyllisar

Ett bra val av första hoj till dig Freppa, sälj nu dödsraketen och cruisa fram med en 250 Custom i sommar.

Var det en TU250? Dom är rätt koola. Du är ursäktad i så fall. Dessutom är vilken motorcykel som helst bättre än en biljävel.

Freppa, är det inte lika bra att sälja din gixxer1000 nu på en gång, eftersom du ändå vet hur din framtid är utstakad, 250-glidare är ju din framtid :D

Mattias skrev:
Var det en TU250? Dom är rätt koola. Du är ursäktad i så fall. Dessutom är vilken motorcykel som helst bättre än en biljävel.

Mattias har som vanligt visat vägen. Efter lite letande så hittade jag en att det var en TU 250 X, som ser ut såhär:

Bifogat

• mc-suzuki-98-tu250x-silver.gif
    mc-suzuki-98-tu250x-silver.gif
    33.8 KB · Visningar: 192
Det krävs en Hånda-man för att kalla den skapelsen rätt kool :brinnerup Dock skulle jag gärna köra den om valet var att annars inte köra hoj alls. Själv körde jag gixxer 1000 igår :7peta

OLJEKYLD GSXR skrev:
Det krävs en Hånda-man för att kalla den skapelsen rätt kool :brinnerup Dock skulle jag gärna köra den om valet var att annars inte köra hoj alls. Själv körde jag gixxer 1000 igår :7peta

Det va NÅN igår som snackade om snorungar som köper splitt nya hojar med bankens pengar. :rolleyes: Du känner dig inte träffad av din egen kommentar? :D

EBS skrev:
Det va NÅN igår som snackade om snorungar som köper splitt nya hojar med bankens pengar. :rolleyes: Du känner dig inte träffad av din egen kommentar? :D

Va :va Och exakt när skulle jag ha sagt det? Du borde nog kolla upp dina källor lite bättre för något sådant har jag aldrig sagt varken förr eller senare:7peta :7peta :7peta :7peta

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!