Fluxir
Min motorcykel har sex...
Det är såhär, att jag håller på å laddar ner lite film och skall få dambesök på Torsdag, och då är planen att vi skall kolla på dessa filmer.
nu till mitt problem, jag laddar Torrents, Med programmet Azureus det funkar jättebra, ända tills programmet av helt okänd anledning stänger ner, det avslutas bara, utan något felmedelande eller något, detta resulterar i att jag inte kan ha datorn stå på över natten för att dra ner filmerna.
å det kommer då blir kinkigt att få ner ens en av dom eftersom hastigheten inte är att skryta med.
Snälla någon!! hjälp mig rädda torsdagskvällen!!
är riktigt intreserad av denna
så det vore väldigt tacksamt om någon vänlig hojåkare har svaret och lösning på mitt problem.
nu till mitt problem, jag laddar Torrents, Med programmet Azureus det funkar jättebra, ända tills programmet av helt okänd anledning stänger ner, det avslutas bara, utan något felmedelande eller något, detta resulterar i att jag inte kan ha datorn stå på över natten för att dra ner filmerna.

å det kommer då blir kinkigt att få ner ens en av dom eftersom hastigheten inte är att skryta med.
Snälla någon!! hjälp mig rädda torsdagskvällen!!
är riktigt intreserad av denna