Jag är rädd

Optimalt

+ + + + +
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
cbr 1000 -06
En arbetskamrat från stockholm berättar:

"Idag stoppade jag på mig en stor Rambo kniv i fickan och gick ut på stan bara för att känna hur det kändes."

Sedan börja han snacka om hans idéer som han kommit fram till under sin promenad, om hur han skulle göra om någon anföll honom.

Känns ju stabilt som fan...förövrigt är det väl helt normalt att en nästan 30 år gammal snubbe leker ninja med VP-rör?

Att han ser ut som en seriemördare gör ju inte att det känns lugnare.

Optimalt skrev:

"Idag stoppade jag på mig en stor Rambo kniv i fickan och gick ut på stan bara för att känna hur det kändes."

Sedan börja han snacka om hans idéer som han kommit fram till under sin promenad, om hur han skulle göra om någon anföll honom.

Känns ju stabilt som fan...förövrigt är det väl helt normalt att en nästan 30 år gammal snubbe leker ninja med VP-rör?

Äh det är ju bara att hoppas att nån försöker råna honom..... :rolleyes:

Nä, men såna puckon dyker ju upp lite varstans, oftast är de ganska harmlösa, hoppas jag....

Är killen helt :kocko

Man kan fan inte stoppa på sig en rambo kniv och gå ut på stan! bara för att se hur det kändes

Om du bara visste.... När jag gjorde lumpen så hade jag en något udda lumparpolare som hade en brutalt stor kniv i värsta rambostuk som han bar fullt synligt, även när han åkte vagnen hem från regementet. Killen var som sagt lite udda på fler sätt en ett iofs.

Ge seriemördaren en Svart Ninjadräkt i present och ett par Nunchackas (eller hur fan det stavas) i julklapp :D
Muhahahaha.. det finns ju orginal lite varstans.

/Nitrous

Optimalt skrev:

hur gör han när han ska ta några öl på krogen en lördag?? :gnissla
låter som en tickande bomb.... :död

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage