Jag är också ny!

ducatimonster

Ny medlem
Gick med
27 Oct 2011
Hoj
Ducati Monster 620 ie -04
Tjingeling!

Jag är också ny här, jag heter Frida och bor i Malmö.
Jag köpte en mc i somras, en Ducati Monster 620 ie, efter hela 5 år med endast kortet och en dröm om att en dag köpa en.
I somras slog jag till och har kört ca 100 mil sedan dess.
Jag har inte så stor koll på själva tekniken och mekandet (än) men jag gillar min mc och jag gillar att köra!
Gick mest med här för att få lite mer koll på motorcyklar och få råd och svar på frågor som hela tiden dyker upp!

Ha det fint!

Tjingeling!

Jag är också ny här, jag heter Frida och bor i Malmö.
Jag köpte en mc i somras, en Ducati Monster 620 ie, efter hela 5 år med endast kortet och en dröm om att en dag köpa en.
I somras slog jag till och har kört ca 100 mil sedan dess.
Jag har inte så stor koll på själva tekniken och mekandet (än) men jag gillar min mc och jag gillar att köra!
Gick mest med här för att få lite mer koll på motorcyklar och få råd och svar på frågor som hela tiden dyker upp!

Ha det fint!

Välkommen Frida!

Hoppas du får mycket nytta av SH! Söker du efter lite folk att köra med i sommar finns det ett par forum du kan kika i: The Pink Ladies MC, Radical Riders och Malmö-samåkning i Samåkning/träffar forumet. Finna mycket folk från Malmö och runt om. :)

MVH
Monika

Välkommen. Twin tom! De e nice!

Last edited:
Välkommen! Trevligt att se fler tjejer/brudar/tanter att köra hoj också. Blir mer och mer nu. :tummenupp

Här på forumet är det bara att fråga på om vad som helst. Dumma frågor funkar också för det har jag ställt många!

Simma lugnt och se upp för gamla gubbar i hatt !
Tjing!

Last edited:
Tjabba och välkommen till ett underbart ställe i MC kollektivet... Strongt att vänta i 5år innan man skaffar sin först MC. Själv hade jag ingen som helst ro att vänta... hade tänk göra de först men sen fick de bli en investering. Nu är man inne på sin andra hoj på 3 säsonger...

Välkommen.
Se till att gå med i ducatiklubben så har du hav av information att ösa ur.

Välkommen!

Det är väl därför man köper en mc.. För att köra :-D

Back