Jag är en snutmagnet..

Mouse

Nasare
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
RSV4 Factory
För andra gången på en månad blev jag stoppad.... den här gången för att ha framfört en KTM640SM på ett hjul...förra gången för 105 km/h på 70 sträcka med CBR1000RR i skogen... jag fattar inte....4ggr inom två år har det hänt...innan det så var det två ggr på 10år.... vad har jag gjort för ont!!!!(upplagt för otrevliga svar :D ) :huvet

Jag har inte fått böter nån gång i Sverige på 5 år.. som jag har haft MC kort (haft A kort i 3 år). Dock i USA fick jag böter 4 ggr på 5 månader som kostade mig 20.000kr jämnt och drygt papper som jag behövde skriva på... (domaren tyckte ändå han var snäll)

Mouse skrev:
För andra gången på en månad blev jag stoppad.... den här gången för att ha framfört en KTM640SM på ett hjul...förra gången för 105 km/h på 70 sträcka med CBR1000RR i skogen... jag fattar inte....4ggr inom två år har det hänt...innan det så var det två ggr på 10år.... vad har jag gjort för ont!!!!(upplagt för otrevliga svar :D ) :huvet
Kan det vara för att du e från trollhättan? :D
Snuten där uppskattar inte när dom blir ifrån åkta eller när man kör på slangen. Har ju ingen humor. Så mitt råd är att flytta därifrån! :banana

Swedie skrev:
Jag har inte fått böter nån gång i Sverige på 5 år.. som jag har haft MC kort (haft A kort i 3 år). Dock i USA fick jag böter 4 ggr på 5 månader som kostade mig 20.000kr jämnt och drygt papper som jag behövde skriva på... (domaren tyckte ändå han var snäll)

sist fick jag bara skäll....är ganska duktig på att se ledsen ut i ögat...innan så skrev han ner hastigheten...är ganska duktig på att se ledsen ut i ögat.. :D

Mouse skrev:

De vet vem duär, var du är och bara väntar på att du gör ett misstag :tungan
Otur! :död

sportarn skrev:
Kan det vara för att du e från trollhättan? :D
Snuten där uppskattar inte när dom blir ifrån åkta eller när man kör på slangen. Har ju ingen humor. Så mitt råd är att flytta därifrån! :banana

Kan ju vara att man jobbar på ett visst företag i Thn också.. :(

Vissa har otur med poliser. Är själv ren i registret bortsett från en skjutsning på moped för evinnerliga tider sen.

mb skrev:
Vissa har otur med poliser. Är själv ren i registret bortsett från en skjutsning på moped för evinnerliga tider sen.
Jasså, det var du, din ****, jag såg dig allt! :hihi

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...