Jag är en media-h o r a jag vet

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Men uppmärksamhet i media är precis vad vår sport behöver, och såklart även jag personligen. Det är allt för många som inte har en susning om våran sport eller vad det faktiskt går ut på.

http://barrett-racing.webbhotellserver.com/bilder/LT-hela_small.jpg

Att jag sedan hade turen att komma med just den dagen varje månad då tidningen delas ut gratis till alla hushåll i kommunen är ju bara att tacka & bocka för. :tummenupp

Se det här som en uppmaning till er att göra samma sak. Lyft luren & presentera er för den lokala blaskan & ställ en förfrågan om dom vore intresserad att skriva lite om er & sporten.

Men vad sjutton har du gjort med håret !? :D

Barrett skrev:
Men uppmärksamhet i media är precis vad vår sport behöver, och såklart även jag personligen. Det är allt för många som inte har en susning om våran sport eller vad det faktiskt går ut på.....

....Se det här som en uppmaning till er att göra samma sak. Lyft luren & presentera er för den lokala blaskan & ställ en förfrågan om dom vore intresserad att skriva lite om er & sporten.

Bra Initiativ :tummenupp , för som du säger är inte sporten vida känd hos allmänheten

sådant vill vi se mer av :fakta

Mvh
Mangan

Bra att du talar om Supermoto och inte Supermotard :tummenupp

Men vem F-N är killen på bilden???

Bra artikel. Gött att sporten uppmärksammas av lokalpressen!
Men som sagts tidigare, vad har hänt med håret?

Blir det stort mediauppbåd nu till sommaren när jag kommer ner oxå? :hihi :tungan

Bucho skrev:
Jag satt mest och störde mig på uttrycket. Supermotard är väl nåt som Svenne-Banan iallafall hört talas om? :confused: :va :)

Det heter supermoto :fakta
Och nej, herr & fru svensson vet ofta inte ens vad supermotard är. Och ska man nu tala om det kan man väl iaf börja med att använda rätt namn för sporten?

Klaga inte nu grabbar. Bättre att de har en helsida och skriver supermotorcykel än att de inte har något alls. De kanske bättrar sig till nästa gång.

- Johan

mr_rockster skrev:
Klaga inte nu grabbar. Bättre att de har en helsida och skriver supermotorcykel än att de inte har något alls. De kanske bättrar sig till nästa gång.

- Johan

Med tanke på att journalisten inte hade en susning om vad Supermoto va innan han träffade mig får man väl ändå säga att det va förvånansvärt lite felskrivningar. Ang. Supermotorcykeln så va det nog bara min hoj han syftade på :D

Barrett skrev:
Med tanke på att journalisten inte hade en susning om vad Supermoto va innan han träffade mig får man väl ändå säga att det va förvånansvärt lite felskrivningar. Ang. Supermotorcykeln så va det nog bara min hoj han syftade på :D
Läste att det var mycket skruva så du kan ju inte haft med dig supermotorcykeln (husqvarnan).... Med andra ord, så kan de tinte varit (om du inte hade med dig huskyn ändå..)

mr_rockster skrev:
Läste att det var mycket skruva så du kan ju inte haft med dig supermotorcykeln (husqvarnan).... Med andra ord, så kan de tinte varit (om du inte hade med dig huskyn ändå..)

Tyvärr har du fel, precis som journalisten. Mitt "mek" gick ut på att skruva tillbaka nr-plåten efter vi hade haft den av när vi körde hojen i dynobänken. I detta fallet stod "super" i "supermotorcykel" för effektuttaget, dvs handalde det hela tiden om Hondan :)

*/ ?>
Nyheter
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa