Jag är en klant!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Denna tråd är dedikerad till klantarslet... mig själv! Jag förtjänar det. :)

2003 radera jag hela databasen (vi hade otroligt nog ingen backup då, yay!)

2013 .... 10 år senare, så raderar jag min profil.

:3freak

Denna tråd är dedikerad till klantarslet... mig själv! Jag förtjänar det. :)

2003 radera jag hela databasen (vi hade otroligt nog ingen backup då, yay!)

2013 .... 10 år senare, så raderar jag min profil.

:3freak

Äre du eller jag som har klantat till tapatalk? Jag ser inga inlägg senare än 19/3, förutom just den här tråden:confused:

Edit. Du startade förövrigt den här tråden för 20min sen fast 1970.

Edit nr2. Ser nu att du har förklarat problemet överst i forumet.

Last edited:
Alla kan tabba, kul att du bjuder på missen.:)

Precis som David skriver så verkar inte finnas inlägg i några trådar nyare än 19/3..

Yes!! Inte mitt fel för en gångs skull!

Swedie alla kan göra misstag! Det är misstagen som gör att man lär sig bäst:tummenupp

En grej jag funderat på när jag lagt upp annonser eller sett andras annonser är att bilderna blir fel.

Lägger man upp fler bilder blir alla bilder som den första bilden, alltså annonsen innehåller 4 likadana bilder trotts att man lagt upp 4 olika bilder osv.

Går man då in och väljer ändra så kan man se till att det blir rätt med lite lirkande fram och tillbaks.

Det är ju bra att du är konsekvent. Gör man bara misstag var tionde år får man ju ta i lite :banana

Mer har försvunnit :( Toyman uppdagade det. Suck! Det visar sig alltså att vår nattliga dygnsbackup hoppat över 1-2 dagar. Detta var jag helt ovetande om och antingen är det ett fel, eller så är det rätt.

Tyvärr går det inte kombinera två databasbackuper och få till en nyare backup. vBulletin skulle bli korrupt då.

Suck... verkligen suck!!

Igår skrev jag ner mitt bankkontonummer och inlogg till samtliga sajter jag besöker. Tur att den infon är försvunnen nu.

Shit happens. :huvet
Lider med dig Swedie men det är bara att ta nya tag så är det här strax glömt. :)

Det är ju framsteg, att ta bort hela databasen smäller ju lite högre än att ta bort adminkontot (Vilket jag faktiskt gjort själv ett par gånger fast på bra mycket mindre ställen)...

Men, ingen jätteskada skedd iaf. Så nu kan vi sätta fart och fylla på med mer dumheter här på forumet igen. :tummenupp

Apropå backups, ett bra tankesätt med dem är att om man inte testar dem så har man ingen backup. :)

...
Iofs har jag en känsla av att du kommer får pikar om det här ganska många gånger i sommar, och längre. Folket på sporthoj har en tendens att inte glömma saker. ;) Nash får ju fortfarande pikar om fotpinnar i var och varannan tråd. :näsblod

Last edited:
Skulle betala in pengar till ett bankkonto som jag fick via PM i går och nu är det borta = Jag slipper betala :banana

Det är ju framsteg, att ta bort hela databasen smäller ju lite högre än att ta bort adminkontot (Vilket jag faktiskt gjort själv ett par gånger fast på bra mycket mindre ställen)...

Men, ingen jätteskada skedd iaf. Så nu kan vi sätta fart och fylla på med mer dumheter här på forumet igen. :tummenupp

Apropå backups, ett bra tankesätt med dem är att om man inte testar dem så har man ingen backup. :)

...
Iofs har jag en känsla av att du kommer får pikar om det här ganska många gånger i sommar, och längre. Folket på sporthoj har en tendens att inte glömma saker. ;) Nash får ju fortfarande pikar om fotpinnar i var och varannan tråd. :näsblod

Haha! Ja, och jag bjuder på det! När man är en klant, så ska alla få veta det. :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT