Jackpot - No Hands

BadForYou

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2010
Hoj
ZX-10R -04
Isabella Valentine har skapat en form av ljudinspelning som ska få dig upphetsad bara genom rösten. Lyssnade igenom den idag och måste säga att det var extremt avslappnande och riktigt skönt att lyssna på. Lyckades inte komma som var meningen men nog fasen var det intressant :) Ska helt klart pröva imorgon också.

Finns att ladda ner gratis här:
http://www.filestube.com/f5f04ea5c5edd32303ea,g/Jackpot-No-Hands.html

Så berätta: hur upplevde ni det hela?:D

ne... ingen jackpot för mig heller.
Blev mest yr i huvudet av det konstanta panorerandet mellan höger och vänster.

Medlem sedan den 30: augusti... Gå inte in på länken då det antagligen är något lurt med det hela.

Förstår att du misstänker det men är intressant - man blir grymt avslappnad. Om du vill se på en länk som ser "säkrare ut" innan du vågar klicka på den första så kan du gå in på http://encyclopediadramatica.com/Isabella_Valentine och läsa mer om henne. Jag är fascinerad av ämnet oavsett och skulle vilja höra från någon som lyckas komma haha

edit: eller... rekommenderar inte att gå in på länken - det förstör lite bilden som man byggt upp av henne. Rösten är helt klart sexigare än utseendet :rolleyes:

Last edited:
Förstår att du misstänker det men är intressant - man blir grymt avslappnad. Om du vill se på en länk som ser "säkrare ut" innan du vågar klicka på den första så kan du gå in på http://encyclopediadramatica.com/Isabella_Valentine och läsa mer om henne. Jag är fascinerad av ämnet oavsett och skulle vilja höra från någon som lyckas komma haha

edit: eller... rekommenderar inte att gå in på länken - det förstör lite bilden som man byggt upp av henne. Rösten är helt klart sexigare än utseendet :rolleyes:

Encyclopedia Dramatica måste vara den näst mest respekterade källan på internet, efter Wikipedia förstås.

Att länka dit för att visa trovärdigheten i ditt första inlägg visar hur trovärdigt ditt första inlägg verkligen är...

Encyclopedia Dramatica måste vara den näst mest respekterade källan på internet, efter Wikipedia förstås.

Att länka dit för att visa trovärdigheten i ditt första inlägg visar hur trovärdigt ditt första inlägg verkligen är...

Inte respekterade källan såklart - men du vet vart du kommer och kan se vad det är. Dessutom har ju fler laddat ner första filen och märkt att den är säker :)

Var som sagt avslappnande och ganska upphetsande men blev ingen "jackpot". Kanske är värt att testa igen...

Vart helt snurrig i skallen efter 3 minuter med det varierande vänster/höger fenomenet..... man jag ska prova lite senare när jag skall till å sova:P

Blev inbiten i ämnet som fasen efter det här bandet =) Det ÄR enkelt att lära sig själv och det är bara att skrapa på ytan av ett betydligt större område: erotisk hypnos. Rekommenderar alla uttråkade människor där ute att lära sig mer om det - går dessutom fort. Jag hittade bra information på www.hypnosforeningen.se men kanske framförallt på www.erotiskhypnos.se

Källa? Trovärdighet?

Handlar tråden om klimatforskning eller om erotiska ljudfiler?

Det enda "påstående" han gör i första inlägget är:
"Isabella Valentine har skapat en form av ljudinspelning som ska få dig upphetsad bara genom rösten."
....ser inte det som att han försöker fastslå någon form av omtvistad vetenskaplig slutsats...

Källa? Trovärdighet?

Handlar tråden om klimatforskning eller om erotiska ljudfiler?

Det enda "påstående" han gör i första inlägget är:
"Isabella Valentine har skapat en form av ljudinspelning som ska få dig upphetsad bara genom rösten."
....ser inte det som att han försöker fastslå någon form av omtvistad vetenskaplig slutsats...

Men jösses, vet knappt var jag ska börja. Det jag skrev var menat på ett humoristiskt sätt, ville kommentera ett snurrigt inlägg i tråden.

En ny medlem uppmanar folk att klicka på en länk, en medlem sedan länge anar oråd. Den nya medlemmen tipsar då om att man kan kolla på en sida som är så långt ifrån allvarlig att det inte är sant (den är snarare utformad för att vara så vrickad som möjligt) för att stilla folks eventuella oro.

Är det bara jag som tyckte det var ganska festligt? Jag vet att detta är inte en tråd för nya vetenskapliga rön, men tack ändå för klargörandet :tungan

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back