Ja så kommer vi inte höra från älgen på ett tag.

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Jag hoppas ju att få se Mad-Moose på banan nästa säsong. Så jag hoppas att du har hittat ett bra garage att göma dig i för alla skut glada jägare.

Föresten så har jag förlängt min älg-jakt till hela nästa år bara så du vet. :D

ecce skrev:
Jag hoppas ju att få se Mad-Moose på banan nästa säsong. Så jag hoppas att du har hittat ett bra garage att göma dig i för alla skut glada jägare.

Föresten så har jag förlängt min älg-jakt till hela nästa år bara så du vet. :D

Haha, den här hade jag missat.
Antagligen för att jag gick under jorden under hela älgjaktssäsongen. :hihi
Helt rätt inställning inför nästa säsong. För det är just jaga mig du kommer att få göra. :tungan :D :yoparty

Mad Moose skrev:
Helt rätt inställning inför nästa säsong.

Du lär få se upp från flera håll! Nästa säsong sitter jag på mer likvärdigt material serru! :hihi

Såg förresten er husvagn på blocket? Ska det införskaffas flådigare grejer till nästa år?

Penguin skrev:
Du lär få se upp från flera håll! Nästa säsong sitter jag på mer likvärdigt material serru! :hihi

Såg förresten er husvagn på blocket? Ska det införskaffas flådigare grejer till nästa år?

Äh, önsketänkande. Rosinante utgör den absoluta spetsen vad gäller RR-teknologi!

Don Quixote skrev:
Äh, önsketänkande. Rosinante utgör den absoluta spetsen vad gäller RR-teknologi!

Isåfall tycker jag att du ska köra henne i std 600 nästa år, istället för era flashiga nykawwor. :7peta

Penguin skrev:

Ojoj, nu snackar vi 30-meters trailers, 100 kvm tält. Meckar, kockar, 40 st hojar. :yoparty :banana :yoparty

Eller nja kanske inte riktigt så dåra. Men en Renault Traffic högskåp är väl nästa samma sak. :)

Vad har du skaffat da? :7peta Fram med korten på bordet nu.

*/ ?>
Back