J-vla s#it väder!!!

Jag var ute och körde i regn igår. Kanske inte lika kul som solsken, men vad stoppar en entusiast? :)

Här skinner solen :D

Ska bara äta upp min ägg&tonfiskröra sedan skall det ut och gasas lite :kär

Idag var det spöregn när jag var ute och körde hoj. Vägarbetssträckor i grus gjorde att asfalt och däck blev leriga och jag fick ett par rejäla sladdar vid kommande nedlägg. Sen när jag kommit hem lagomt skraj och med hojen nerskitad så började det klarna upp och nu är det kanonfint väder...

Här skiner solen!! :cool:
O hojen står parkerad med kopplingsvajer man inte vågar åka med... Får vänta tills TISDAG på en ny!! Det är ju flera dar dit!!! :huvet Tur att man kan trösta sig på sporthoj!! :corn

Domi skrev:
Varför regnar det på en lördag :mad:
"Gudarna måste vara tokiga" :va

VAd ska jag göra idag då :huvet

Sen kl 5 har det ju varit bra väder i skeå-området, fast då har man spelat match istället. Imorn då jäklar :)

jag blev full istället.... :huvet

Hehe ja vad gör man...

Imorgon ska jag köra jä¤el , det är mc träff i jörn om någon från ske.å läser detta

Domi skrev:
jag blev full istället.... :huvet

Hehe ja vad gör man...

Imorgon ska jag köra jä¤el , det är mc träff i jörn om någon från ske.å läser detta

DU SKÄMTAR VÄLL!! jag bor 1.5 mil fårn jörn..... :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet

jag har setat och klippt gräs i 3 timmar istället för att fara på mc träff hur begåvad får man bli

DU SKÄMTAR VÄLL!! jag bor 1.5 mil från jörn..... :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet

jag har setat och klippt gräs i 3 timmar istället för att fara på mc träff hur begåvad får man bli

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra