Jävla snorungar...

hållundan skrev:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=208997

Jävligt tråkigt att man är helt "strandsatt" då man är hemma i skötet den kommande tiden.

Var ligger problemet?! Hur kan man lösa det?!

Fan, snorungjävlar, väx upp och inse att ni är inte så jävla balla som ni kanske tror. :4skrika

/H

Du får slagga hemma hos mig om du/vi går ut henke!! eller en annan variant,, ragga lite,, men som sagt,, katastrof att det har blivit så illa att man inte ens kan köra bussen ut dit... tur att man har flyttat från landvetter till lite lugnare område!! KORTEDALA!!! :yoparty

Nu är de färdigsöpet för dig Henke! Är bättre du håller dig nykter så hittar du inte på så mycket dumheter :mattias .

hållundan skrev:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=208997

Jävligt tråkigt att man är helt "strandsatt" då man är hemma i skötet den kommande tiden.

Var ligger problemet?! Hur kan man lösa det?!

Fan, snorungjävlar, väx upp och inse att ni är inte så jävla balla som ni kanske tror. :4skrika

/H

Dumpa ungjävlarna utmed Landvettersjön, så var det på min tid när nån bråka. Fast bussen kör väl kanske inte den vägen längre. Det var ett tag sen man åkte nattbuss till LA, den bästa turen var den som gick via pixbo och tog två timmar när man mådde dåligt :näsblod

Sundance Kid skrev:
... tur att man har flyttat från landvetter till lite lugnare område!! KORTEDALA!!! :yoparty

Jag håller med dig ;) Kortedala är ett lugnt och fint ställe, här händer det aldrig nåt, hahaha :lol

Är det "vuxenpoäng" om jag säger de förhatliga orden som (vi alla?) blivit matade med under uppväxten med:
DET VAR BÄTTRE FÖRR! :rolleyes:

hassethehen skrev:
Är det "vuxenpoäng" om jag säger de förhatliga orden som (vi alla?) blivit matade med under uppväxten med:
DET VAR BÄTTRE FÖRR! :rolleyes:
Ja, när en gröngöling som mig även håller med i "det var bättre för-tugget" så är det uppenbarligen jefligt många vuxenpoäng.

Jag minns när Bigmac & Co kostade 39:- :rolleyes:

säger det samma förjälvigt allså bor i mölnlycke å att dom jävla snorungarna ska förstöra för oss andra som åker med bussen utan att förstöra å spy å skit..enligt ryktet så är det faktist efter LA allt händer så jag mitt förslag är se till att bussen bara går till mönlycke å sen till landvetter så kan fanskapen gå hem...klart man kan ta taxi men inte allt man har lust..då buss är smidigt å billigt..

petri33 skrev:
säger det samma förjälvigt allså bor i mölnlycke å att dom jävla snorungarna ska förstöra för oss andra som åker med bussen utan att förstöra å spy å skit..enligt ryktet så är det faktist efter LA allt händer så jag mitt förslag är se till att bussen bara går till mönlycke å sen till landvetter så kan fanskapen gå hem...klart man kan ta taxi men inte allt man har lust..då buss är smidigt å billigt..
Har rätt säkra källor på att bonnlurkarna efter L.A är dom värsta. Tråkigt som fan för oss andra...

Bönderna i Hindås å Rävlanda var alltid värst även på min tid, så det kan säkert stämma

fogerty skrev:
Bönderna i Hindås å Rävlanda var alltid värst även på min tid, så det kan säkert stämma

Det är ju tyvärr så stog ju för ett tag sen i HP att det hade varit fest vid rotundan "dom" slog sönder hela bussen, glas spliter mm, föraren ringer polisen ingen kommer å nu senast jag åkte med bussen så hade dom 2 vakter såg inte speciellt farliga ut men ändå, undra varför inte dom har gjort nått om det nu har blivit bråk. kasta av fanskapen säger jag...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT