Jävla gnällkärring!

rougie

Smile you just got fucked 4 life!
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
1000RR Repsol Replica
Fan va sur jag blev!

Kom precis hem efter att ha kört tjejen till jobbet så kommer en kärring på 60+ bast och säger att min hoj bullrar när jag kör in den i garaget, och undrar om jag inte kan putta in den.

Nu är det så att garage infarten är uppåt och det skulle vara lite krångligt att putta in den, ganska stor risk att för eller senare rammla och tappa hojen.

Är inte som jag brukar stå och bränna gummi utanför garaget heller, kör sakta och med orginal dämpare så den låter inte ens.

Jag ber henne prova om hon orkar putta den och hon hänvisar till att det inte är hennes problem, och jag i min tur säger att det inte är någon jävla cykel och undrar om hon tycker folk ska putta in deras bilar också!?.

Suck! va sur man blir.

Bara att strunta i vad hon säger. Ingen kan komma och gnälla över att ett fordon som SBP har godkänt bullrar för mycket.

Köp ett par Peltor-kåpor och skicka till henne, som en anonym present. Jättekul. :D

McB skrev:
Bara att strunta i vad hon säger. Ingen kan komma och gnälla över att ett fordon som SBP har godkänt bullrar för mycket.

Köp ett par Peltor-kåpor och skicka till henne, som en anonym present. Jättekul. :D

LOL!! :crash :bow :tummenupp :D

rougie skrev:
Fan va sur jag blev!

Kom precis hem efter att ha kört tjejen till jobbet så kommer en kärring på 60+ bast och säger att min hoj bullrar när jag kör in den i garaget, och undrar om jag inte kan putta in den.

Nu är det så att garage infarten är uppåt och det skulle vara lite krångligt att putta in den, ganska stor risk att för eller senare rammla och tappa hojen.

Är inte som jag brukar stå och bränna gummi utanför garaget heller, kör sakta och med orginal dämpare så den låter inte ens.

Jag ber henne prova om hon orkar putta den och hon hänvisar till att det inte är hennes problem, och jag i min tur säger att det inte är någon jävla cykel och undrar om hon tycker folk ska putta in deras bilar också!?.

Suck! va sur man blir.

Förstår dig, men skit i henne. Kör på som vanligt.

Gnälliga grannkärringar kan man bli tokig på..
Iof så hånflinar jag åt dom nuför tiden..
Men när en kärring tyckte att mina vinterdäck till bilen inte skulle få ligga i källaren pga att det luktade gummi höll hennes liv på att bli avslutat...

Eftersom dessa gnäll människor inte har nått liv utan lever för att gnälla så ska man nog tycka synd om dom...

Iceman1975 skrev:
Eftersom dessa gnäll människor inte har nått liv utan lever för att gnälla så ska man nog tycka synd om dom...

Så sant så! Men det är ju inte ovanligt någonstans i hela samhället. Om någon kommer på en förklaring till varför viss måste hitta något fel i alla situationer så pm:a gärna den förklaringen till mig! Jag är nyfiken.

På nåt underligt sätt är folk vars liv går ut på att hitta fel och gnälla på andra jämnt utspridda över hela landet i varje län, i varje stad, på varje gård.

Brukar försöka ignorera dom bara, är oftast ingen idé att ödsla energi på dom då det bara ger dom mer motivation att fortsätta.

Putta lugnt.. ;)

Vad är peltor-kåpor?

Köp vance&hines istället :D

750RR

peltor-kåpor är nog hörselskydd om jag inte har fel för mig :)
Stod peltor på de fina grejjerna man hade i lumpen, hörde allt förutom skotten ;)

Casca skrev:
peltor-kåpor är nog hörselskydd om jag inte har fel för mig :)
Stod peltor på de fina grejjerna man hade i lumpen, hörde allt förutom skotten ;)

vill du fortfarande ha ZXRdelarna? du får dem nog billigt....

Nästa gång hon gnäller så säg bara

-"I vanliga fall blir jag ledsen när folk kommer fram och säger så, men i ditt fall så blir jag bara så lycklig." , med en arrogant ton.

Sen tar det ett halvår innan hon fattar något - under den tiden får du vara i fred.

Eller säg att det är känsliga grejjer som kan explodera om man puttor dom utan smörjning av kastrylavkännarsensorn eller nåt... 'Akta nu smäller den !!'.

Eller blåneka... säg att du aldrig har den igång på området... fast det är uppenbart att du har det.

Sen skaffar du några balla pipor på hojjen också, så hon kan relatera lite.

Jag har själv originaldämpare på min sykkel, kör den ända fram till porten om jag ska äta / hämta nåt, väntar bara på klagomål... men det var fastighetskötare som föreslog det när dom förklarade att dom inte hade garage lediga.

Det är bara skoj med människor som har tid att gapa över sånt.. roa dig kungligt med dom.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!