Jävla bilister

Jacke

snaart 18
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
125cc
Ikväll var det nått miffo i en vit gammal bmw som roade sig men att gasa upp bakom mig och sendan dra i handbromsen... Han tycker säkert de var jättetufft själv. Lagom kul! :( vettefan om man ska utrusta sig med ett järnrör :mad:

Jacke skrev:
Ikväll var det nått miffo i en vit gammal bmw som roade sig men att gasa upp bakom mig och sendan dra i handbromsen... Han tycker säkert de var jättetufft själv. Lagom kul! :( vettefan om man ska utrusta sig med ett järnrör :mad:

va glad att han inte körde upp framför dig och drog i handbromsen

Blir vansinnig på alla jävla bussar inne i stan med, häromdan kom jag på en väg, två bussar stog det vid hållplattsen, båda blinkar innåt (den främmre blikar iaf inte utåt...)

Sen när jag har kommit halvägs förbi den första bussen, då sätter den främre bara på blinkersen o svänger rakt ut i gatan utan förvarning, svänger först o bliknkar sen ungefär... Dom får ju för fan blinka några sekunder först så man vet att dom ska ut... jävla idioter, dom tänker väll att dom är störst o bäst så alla får bromsa... PUCKON

har lust o köra forbi o tvärnita o glo på dom o skaka på huvet å sen åka så dom fattar att dom kanske borde slänga en koll i backspeglen o blinka några gånger innan dom svänger ut...

finns många idioter i trafiken... en bil körde rakt ut framförmig i en rondel, hon tittade på mej, men ändå bara körde hon rakt ut, o sen tvärnitar hon mitt inne i rondelen i den filen jag ska köra i så man får tvärnita o väja... hon såg helt shokad ut... fattar inte vad hon tänkte...

MRX_Martin skrev:
Blir vansinnig på alla jävla bussar inne i stan med, häromdan kom jag på en väg, två bussar stog det vid hållplattsen, båda blinkar innåt (den främmre blikar iaf inte utåt...)

finns många idioter i trafiken... en bil körde rakt ut framförmig i en rondel, hon tittade på mej, men ändå bara körde hon rakt ut, o sen tvärnitar hon mitt inne i rondelen i den filen jag ska köra i så man får tvärnita o väja... hon såg helt shokad ut... fattar inte vad hon tänkte...

Busschaufför kan man bli hur lätt som helst - finns riktiga miffon som hittar till bussbolagens antagningsenheter.

Fruntimmer i bil säger du ? Vad får dig att tro att hon tänkte överhuvudtaget ? :) Jag börjar undra ibland...

TomK skrev:
Busschaufför kan man bli hur lätt som helst - finns riktiga miffon som hittar till bussbolagens antagningsenheter.

Fruntimmer i bil säger du ? Vad får dig att tro att hon tänkte överhuvudtaget ? :) Jag börjar undra ibland...

klart, det är väll bättre att tro att hon nite tänkte nått än att hon tänkte på nått sätt och örde ut framför näsan på mig o sen tvärnitar o ser helt förskräkt ut, eller? :fakta

TomK skrev:

Jag fick nobben på deras utprovning för ett par år sen hehe.
Förvisso så misstänker jag att det berodde på att jag inte kunde köra upp (bevisa att jag kunde köra bil i citytrafiken) förrens en vecka senare pga indraget körkort för fortkörning vid tillfället.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show