Italiensk fordonsträff på krabberup slott 1 maj

roadwraith

All guts, no glory
Gick med
30 Dec 2007
Hoj
Moto Guzzi 1200 sport 07
Italiensk fordonsträff på krapperup slott 1 maj

Tänkte bara höra om det är någon mer som är pigg på att sticka ditt? Va på en demovisning för moto guzzi för ett år sen och de i sin tur gjorde att jag fick en invit.

Om vädert är bra så ska jag allt dit o gå där bland alla maffioser och deras ferrisar :hihi

INBJUDAN - Italiensk träff Krapperup Slott 1 maj
Träffen är öppen för ALLA italienska fordon. Klubbarna för Alfa Romeo, Fiat, Lancia, Maserati, Ferrari och Ducati har fått inbjudan. Arrangör är Fyrklöverbladet Skåne.
Krapperup Slott ligger tre mil norr om Helsingborg, strax söder om Kullaberg och Mölle. Se även www.krapperup.se
Du är mycket välkommen med ditt italienska fordon. Inget inträde och det behövs inte heller någon anmälan.

Nu har jag redigerat till namnet så gott jag kan men rubriken verka jag inte kunna röra :(

Last edited:
Hade varit sjukt skoj. Vettefan om man vågar åka sxv så länge på motorväg dock. =/ Man blir ju skrämd av allt snack om att de inte tål konstanta varvtal.

Äh, lägg in en och annan slangning så får du variation :tummenupp
Har jag körkortet tills dess så är jag på :)

Äh, lägg in en och annan slangning så får du variation :tummenupp
Har jag körkortet tills dess så är jag på :)

Sant.. :) Hoppas du fått lappen och jag fått ihop måtårn så åker vi i konvoj HA-style!

Tänkte faktiskt på dig sven. Hade varit roligt om du hängt med med Miton :)

Vi behöver ju inte ta raka vägen pissibrallan.

Jag får bara en känsla att det kommer vara väldigt mycket högfärdigt folk som går där o spänner sig med sinna svindyra bilar och fotomodeller... hmm nu när jag tänker efter ska jag nog ta med extra hjälm :brynad

Jag får bara en känsla att det kommer vara väldigt mycket högfärdigt folk som går där o spänner sig med sinna svindyra bilar och fotomodeller...

De flesta är väldigt trevliga och de högfärdiga behöver man ju bara skratta åt :hihi

/Jimmi

Hade det varit 40mil längre norrut, hade det varit kul att rulla dit med Grison :(

Ja Sven, ta Miton :rolleyes:

Brådis att få igång prillan nu alltså :)

Hmm, dit borde man kanske åka. Helst på gråkråkan, men är det skitväder kan jag ju ta räserdieseln, den har ju också rätt härkomst :tummenupp

Jupp, tack för tipset.

Slottet heter dock K R A P P E R U P

Haha ja det gör de ju :crash det med inbjudan är en rakt av kopiering från min mejl så där har namnet fastnat.

Edit: Jag har skickat till moderatorn och frågat om han skulle kunna ändra rubriken också.. Känns lite pinsamt detta haha.

Last edited:
Trist att det är så långt till skåne. Någon som vet om det är någon annan italienträff som är närmare Etuna?

Skokloster slott några mil norr om Stockholm brukar också ha italienträff 1 maj :tummenupp

Reservdelar till prillan beställda. Luktar som att jag kan dyka upp på träffen :yoparty

Undrade just om krabberup hade något med krapperup att göra. :)
Blir det fina vädret så kanske man tar en utflykt dit och spanar in lite italienskor. :D
Hojta till om det blir en samling i Hbg trakten.

Ja skrev till moderatorn men kapten blåskägg verka sitta med skägget i brevlådan:va hehe

Min moto guzzi ska på stor servis den 29 så hoppas på att man får den samma dag annars blir man nog lynchad om man dyker upp med en japsare. :brinnerup

Har någon läst något om tider? När bör man infinna sig utan att varken behöva vänta 3 timmar eller komma efter att alla Redan åkt?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT