ISO-problem

Poa

2 Stripes mc
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
SV 650 s
Har fått hem två musikfilmer som iso-s . Brände dom i Nero och stoppade i den första i dvd-n . Den startade som den skulle , men efter " varningstexterna " och en liten logobild hoppar den till min dvd-s startbild och därifrån får jag inte igång den .
Ok , tänkte jag . Ibland funkar det om man bränner om den i nåt annat program , så jag gjorde det med DVD-decrypter . Samma resultat !!
Stoppar jag i den i datorns dvd , så funkar det klockrent .

Nån som har några idee´r , så får ni gärna skriva . Tittar in torsdag kväll och ser om ni har knäckt det ....

Poa

Poa skrev:
Har fått hem två musikfilmer som iso-s . Brände dom i Nero och stoppade i den första i dvd-n . Den startade som den skulle , men efter " varningstexterna " och en liten logobild hoppar den till min dvd-s startbild och därifrån får jag inte igång den .
Ok , tänkte jag . Ibland funkar det om man bränner om den i nåt annat program , så jag gjorde det med DVD-decrypter . Samma resultat !!
Stoppar jag i den i datorns dvd , så funkar det klockrent .

Nån som har några idee´r , så får ni gärna skriva . Tittar in torsdag kväll och ser om ni har knäckt det ....

Poa

Testa det i en annan dvd-spelare är inte alla som tycker om brända dvd skivor

Bränner massor och allt funkar perfekt ! Det är bara iso-s som kluddar ....
Har provat andra skivor också , men det vill sig inte

Mountade filen i Deamon och fösökte öppna den med DVD-Shrink . Fick följande felmeddelande : "Invalid dvd navigation structure" .
Är det kört då , eller ?

packa upp ison med isobuster och testa och bränn det som en DVD-video
funkar inte det så extracta videospåret ur vobbarna med emartripper och authra den på nytt igen utan menyer osv. .....

Har haft samma problem med en film ..... slutade med at jag fick kolla på den genom datorn

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar