Iskörning i stockholm?

Andersson turbo

Turbotok
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
Nu har man ju skaffat Geggmoppe, Då vill man ju ut på isen å gasa

Var och jagade is i lördags men tydligen är dom för dåliga enligt uppgift

Nån som vet nått? Och finns det fler körsugna?:yoparty

Tyvär kom ju snön lite fort och i såna jefla mängder så isen han ju aldrig frysa till, skulle inte våga mig ut och åka här i trakterna.. Ta på dig en flytväst i så fall! :gnissla

Jag var ute och promenerade på mälarisen idag. Gick mellan maltesholmsbadet och kanabatet (västerort). Isen är dock för tunn för att åka på med annat än långfärdsskriskor. Håller det kalla vädret i sig borde det vara lugna puckar frammåt helgen.

Hmm , Kallt så in i bengen och ändå ingen is:huvet

Kan man smita in i nån Ishall nattetid kanske?:yoparty:D

Jag vill KÖRA NU:D

10-20 cm på brunsviken enligt dom som fiskade där idag. Inget plogat spår för skridsko åkare så det finns inte mkt folk som kan bli sura om man kör där tror jag.

Såg 2 hojar som gasa på Norrviken .Är ju väldigt nära Väsby så..
Om man inte sabbar för skridsko & skidåkare så är det ok såg det ut som.
Inga sura miner såg då jag i alla fall.

Var ute och hojade hässelby - kungsängen idag. Förutom en massa skridskoåkare såg jag 2 killar sladda omkring på varsin ATV. Så vill ni rasta er cross/fiddy på mälaren kan jag bekräfta att isen håller (drygt 15cm tjock och jämn). Tog även lite kort!

Bifogat

• DSCN2395.jpg
    DSCN2395.jpg
    246.1 KB · Visningar: 88
  • DSCN2401.jpg
    DSCN2401.jpg
    249.7 KB · Visningar: 82
  • DSCN2404.jpg
    DSCN2404.jpg
    235.2 KB · Visningar: 104
  • DSCN2405.jpg
    DSCN2405.jpg
    226.4 KB · Visningar: 79
Här ute på Färingsö Kör man bil vid svartsjö slott. Plogad bana och 20cm tjock is :tummenupp

Last edited:
Usch fyfan hatar is! Kallt och jävligt när den inte håller plus att det blir jobbigt att fiska upp moppen...

Varför kör du inte i skoby du som bor så nära?
Finns ju massvis med sjysta enduro spår där att köra i plus att du slipper frysa och fiska upp moppen när isen brister! :tummenupp

Fan vad grymt :D Skall dit ikväll å kolla läget/köra (bil) Är det bara å gasa fett?

Har ej vart där själv men skall tydligen bara vara att gasa. Banan är inte så stor och lär vara sönderkörd för har vart folk där hela dagen idag. Men imorron så lär det vara ok igen.

Har ej vart där själv men skall tydligen bara vara att gasa. Banan är inte så stor och lär vara sönderkörd för har vart folk där hela dagen idag. Men imorron så lär det vara ok igen.

har precis kommit in, det var 2 plogbilar där som plogade upp en bana. samt att dom sätt ut koner :tummenupp Var 30cm på ett av ställena dom borrade på.

Blir körning imorgon

har precis kommit in, det var 2 plogbilar där som plogade upp en bana. samt att dom sätt ut koner :tummenupp Var 30cm på ett av ställena dom borrade på.

Blir körning imorgon

Kanon! Tyvärr är inte min hoj klar för körning men polarn kommer ut så ja ska dit och kolla så ska ja trycka dit min GoPro på hans hoj så det blir lite film :tummenupp

Edit: Jag och polarn kommer vara där runt 11.00.
Frågar man snällt kan det finnas kaffe att värma sig med :D

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey