Is Bane körning (Norrtälje)!

Glenn Ocklund

Motorsport utvecklare
Gick med
18 Oct 2004
Hoj
raptor/Ducati 748 quad
Nu på lördag 10 jan is bane körning kl 10.00-16.00, 1200 meter lång och mycket bred bana med långa böjar och snabba partier en växlande bana där det går att köra mc, bil quad mm. Däck fritt, korv finns. 2 mil norr om Norrtälje under timmen från Sth. 200:- fordon och hela dagen! Prova på med privat bilen på std däck eller is racing maskinen alla är välkommna! Knatte bana för barnen och dom åker gratis.
anmälan på info@quadshopen.se
mera info på www.Landracing.se

Mvh Glenn Ocklund

Last edited:
Kommer garanterat...men vart är det någonstans?

Kan det vara i Massum måntro..?

Last edited:
Samma här vart är det någonstans, hittar inget på sidan!

Jag är sugen på att åka dit .. men var är det :va
Nortällje + 2 mil fattar jag men det kan vara på mmånga ställen .. enirolänk kanske kan postas ?

Jag försöker svara på frågorna, man måste föranmäla sig av flera skäl bla att vi inte blir för många alla vill köra mycket och för att inte det ska komma jätte många som vi inte kan ta hand om, då blir ni inte glada på mig. Så skicka ett mail bara enkelt.

När man har anmält sig då får man ett mail med vägbeskrivning enkelt

Mera info på www.Landracing.se

Hur många är ni som åker?

Är det några snabba ekipage på isdäck som har varit med?

Vi körde första gången i lördags och bara närms sörjande drygt 10 st, men det lär bli skapligt med fordon då detta ligger ute nu har anmälningar på 15 olika fordon idag. Ja snabbaste var nog quadarna på enduro dubbat.

Vi har en 4hjulsdriven Toyota Celica med 300hk och isdäck.
Vågar man köra den där då den gräver endel i isen..?

Självklart! Om ni kör sönder banan då gör jag en ny, men det tar en stund vi har 30 cm att nöta på. På den bortre delen av sjön där är det fri yta att åka på dvs hopp och lek så kör så mycket ni orkar.

Vi har en 4hjulsdriven Toyota Celica med 300hk och isdäck.
Vågar man köra den där då den gräver endel i isen..?

En liten aptitretare..

Bifogat

• Till sporthoj.JPG
    Till sporthoj.JPG
    111.5 KB · Visningar: 115
  • Till sporthoj 2.JPG
    Till sporthoj 2.JPG
    91.4 KB · Visningar: 133
Äntligen hemma, blev nästan 4tim av fotande lite då & då. Fick iallafall några bilder på Quadsen & en jäkla massa på bilar. Får se när jag orkar ladda upp den på servern men inte ikväll. Förbannat tråkigt att det inte blev fler för isen såg kanon fin ut samt väldigt bra bana + inte alls långt ifrån Stockholm oavsett om man bor på Norra eller Södra så fick de som körde garanterat mkt körning.

Äntligen hemma, blev nästan 4tim av fotande lite då & då. Fick iallafall några bilder på Quadsen & en jäkla massa på bilar. Får se när jag orkar ladda upp den på servern men inte ikväll. Förbannat tråkigt att det inte blev fler för isen såg kanon fin ut samt väldigt bra bana + inte alls långt ifrån Stockholm oavsett om man bor på Norra eller Södra så fick de som körde garanterat mkt körning.

Fint väder och hård körning, kunde inte bli bättre.
Saknade några dubbade hojar bara...men kanske nästa gång.

Is Träning nu på lördag 17 jan, kl 10:00-16:00 2 mil norr om Norrtälje. Anmälan krävs skall innehålla följande:

Namn
Adress
Mob nr
Fordon

Vägbeskrivning fås på mail i retur när anmälan är godkänd, begränsat antal platser och först til kvarn gäller, anmälan stänger fredag kl 22:00
Avgift 200:-/fordon korv finns som vanligt att köpa.
Görs på info@quadshopen.se

Is Träning nu på lördag 17 jan, kl 10:00-16:00 2 mil norr om Norrtälje. Anmälan krävs skall innehålla följande:

Namn
Adress
Mob nr
Fordon

Vägbeskrivning fås på mail i retur när anmälan är godkänd, begränsat antal platser och först til kvarn gäller, anmälan stänger fredag kl 22:00
Avgift 200:-/fordon korv finns som vanligt att köpa.
Görs på info@quadshopen.se

Hej skickade nyss in en anmälan lite sent, hoppas det är ok och att det inte är fullt. Vore grymt roligt att få komma :tummenupp

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing