Irriterad :/

Moggina

Ung och vild ^_^
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Innan:Honda FMX 650, KTM 990 SM, NU: KTM 690 SMCR 2019
Fan fan fan fan :P

Jag hade beställt en Acerbis (tror det är dom) Universal Supermotard Framskärm Röd ifrån Lellesmc, så nu efter 3 veckors väntande kom den äntligen på posten jag fick lånat ihop ca 300kr för att kunna hämta ut den så jag kunde motera den nu i helgen, och när jag väl öppnar lådan som den kom i så ligger där en annan röd UFO framskärm, kollade upp beställnings nummret och den hade samma nummer som den jag hade beställt i katalogen/internet men det var inte samma framskärm så nu när jag ringde och frågade vad som hade hänt så sa dom att den jag hade beställt hade utgått ur sortimentet tidigare i år.

varför kunde dom inte meddelat mig om det när dom fick in beställningen istället för att skicka en annan framskärm som inte ens passar :(

blir galen dels för att jag inte kan få tag i den framskärmen som jag ville hafft längre samt för att nu måste jag krångla och skicka tebax den och skriva ut så retursedel så jag får tebax pengarna.

Någon som vet om man får tebax pengarna för frakten också ? eller om jag måste betala frakten samt frakten som det kostar för att skicka tillbaka den jävla framskärmen.

GAHHHHHHHH!

Ahhh!!! Lite trisst. Dåligt tycker jag att inte säga att den utgått ur sortimenten när du väl beställde den. Det tycker man ju att dom borde sett i datorn på nått vis.
Har dålig koll på det där med postens avgifter, men har en svag förnimmelse om att du kan få tebax alla pengarna - även frakten.

kN_KY skrev:
2480684 Ahhh!!! Lite trisst. Dåligt tycker jag att inte säga att den utgått ur sortimenten när du väl beställde den. Det tycker man ju att dom borde sett i datorn på nått vis.
Har dålig koll på det där med postens avgifter, men har en svag förnimmelse om att du kan få tebax alla pengarna - även frakten.
Surt varför skicka b när du beställt a! borde vara firman du köpt skärmen hos som ska stå för kostnaderna på dom !!:mad:

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back