* 125 Racer bjöd på dagens bästa race där det var fight om de sex första platserna genom hela racet och sju olika förare ledde tävlingen. DP#70 imponerade i början men maskinunderläget gjorde att han inte kunde behålla pallplatsen, Danile ledde tävlingen i tre varv efter imponerande körning. 13-årige dansken Thomas Rebien körde grymt fort men kraschade ut sig i ledning. Imponerande! Nikola Milovanovic körde också grymt bra.
* Pauli Pekkanen i SS600 stod för dagens omkörningar när han på samma varv först bromsade sig förbi på yttern
Bugar) i Eijes och sedan körde om på yttern in i depåhögern. Grymt hårda omkörningar bägge två. Absolut sist på bromsarna dessutom.
* Det var kraschkavalkad de Luxe i både Rookie1000 och Rookie600. Oscar körde iskallt och var svettigt bra på bromsarna men kroknade och bärgade tredjeplatsen i R1000. DonQ hade en topp10 plats inom räckhåll när en förare kraschade i depåhögern och var millimetrar från att köras över av riddaren av den sorgliga skepnaden. Det går dessutom ruskigt fort i bägge klasserna.
* AKO körde grymt snyggt och snabbt i 250Racer där han skuggade vinnaren Harms till det att hojen lade av, AKO kör en nästan helt orginal Honda 98 och de andra kör kittade 03
r eller bättre. Var värd ett betydligt bättre öde. Snorungarna Cajback och Sjöström körde också riktigt bra med en tredje och fjärdplats. Nyteknik imponerar med sin gamla 94:a där han körde 1.13.171 som snabbast och var bäste b-förare. Imponerande.
* Solen biter grymt bra när man sitter på läktaren.
* Det suger i körtarmen när man sitter vid sidan av. Även om jag kommit sist så hade jag med facit i hand haft roligare om jag kört. Får ta igen det på Knutstorp.
* RR är GRYMT kul!
* Pauli Pekkanen i SS600 stod för dagens omkörningar när han på samma varv först bromsade sig förbi på yttern
* Det var kraschkavalkad de Luxe i både Rookie1000 och Rookie600. Oscar körde iskallt och var svettigt bra på bromsarna men kroknade och bärgade tredjeplatsen i R1000. DonQ hade en topp10 plats inom räckhåll när en förare kraschade i depåhögern och var millimetrar från att köras över av riddaren av den sorgliga skepnaden. Det går dessutom ruskigt fort i bägge klasserna.
* AKO körde grymt snyggt och snabbt i 250Racer där han skuggade vinnaren Harms till det att hojen lade av, AKO kör en nästan helt orginal Honda 98 och de andra kör kittade 03
* Solen biter grymt bra när man sitter på läktaren.
* Det suger i körtarmen när man sitter vid sidan av. Även om jag kommit sist så hade jag med facit i hand haft roligare om jag kört. Får ta igen det på Knutstorp.
* RR är GRYMT kul!
Last edited: