Intressepoll: Fjädringsseminarium hos RoLLERs med Öhlins?

Vill du ha ett seminarium hos RoLLERs med Öhlins?

• Antal röstningar
    0

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Efter ett enligt mig och vad det verkade på deltagarna lyckat däckseminarium med Michelin så undrar jag om det finns intresse för ett liknande evenemang ang fjädringskomponenter med Öhlins?

Innan jag kontaktar dom så vill jag veta om intresset finns och isf kunna presentera det för dom.

Q8 Oils har själva tagit initiativet och vill arrangera ett seminarium hos RoLLERs i höst. Och vi sa förstås ja till det. :tummenupp Jag postar en tråd med anmälningslista när det börjar dra ihop sig.

Lånar tråden lite bara för att påminna att Jocke från Öhlins samt Motospeed kommer att vara på Gotland Ring med Actionpics helgen 8-10 Juni.
Jocke och Christer från Motospeed kommer att hålla lite seminarium på plats och sen skruva hojfjädring.

Helgen 1-3 Juni kommer annan inhyrd öhlinstekniker vara på Gotland Ring och hjälpa till med era frågor, funderingar och justeringar.

MEN, skitbra initiativ Roller :tummenupp , mera mera....

Det är STORT! Då ska jag passa på att prata med dom också när jag är där!

Lånar tråden lite bara för att påminna att Jocke från Öhlins samt Motospeed kommer att vara på Gotland Ring med Actionpics helgen 8-10 Juni.
Jocke och Christer från Motospeed kommer att hålla lite seminarium på plats och sen skruva hojfjädring.

Helgen 1-3 Juni kommer annan inhyrd öhlinstekniker vara på Gotland Ring och hjälpa till med era frågor, funderingar och justeringar.

Mycket bra, är såklart även intresserad av Rollers seminarium :tummenupp

Jag är naturligtvis intresserad av att komma på ett sånt seminarium!

/Lucky9

Anmäler mig på stört.
Bra arrangerat igår och tackar som sagt inte nej till nya intressanta seminarier. :tummenupp

Kör hårt mannen:yoparty

Då ska jag passa på att prata med dom också när jag är där!

alltså pratar du om Juni eller senare? kan du inte få loss Jocke i april eller senast i maj innan säsongen kommit igång på riktigt, intresserad av att veta hur man ställer in fjädring och varför Öhlins är så mycket bättre än andra.

Efter ett enligt mig och vad det verkade på deltagarna lyckat däckseminarium med Michelin så undrar jag om det finns intresse för ett liknande evenemang ang fjädringskomponenter med Öhlins?

Innan jag kontaktar dom så vill jag veta om intresset finns och isf kunna presentera det för dom.

Q8 Oils har själva tagit initiativet och vill arrangera ett seminarium hos RoLLERs i höst. Och vi sa förstås ja till det. :tummenupp Jag postar en tråd med anmälningslista när det börjar dra ihop sig.

Jaförfaen! :tummenupp :D

Den här gången skall inga akutinsatser hos polare hindra mig! Fifan. *dumsnäll*

Kan ni inte filma denna gång? Så alla kan ta del av det. :)

Vi ville det med Michelin och frågade men fick ett nej pga att det finns stränga förhållningsregler för hur officiell Michelin info skall hanteras. Men visst, jag frågar när jag pratar med dom.

Hjälm-seminarie vore också intressant, men det finns väl inga svenska tillverkare utan bara generalagenter som skyfflar kartonger och glättiga reklambroschyrer, ingen med hardcore kunskap. Och skinnställ är väl ingen raketforskning så det går väl inte att hålla föreläsning om, annars finns ju Halvarssons t.ex. Insprutning/PC/chip kanske?

Stort tack för gårdagen, kanonbra seminarie men för mycket godis.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT