Intressekoll Mc Klubb

Nå.. törs du va med...

• Antal röstningar
    0

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Hoj
GSXR1000 K7
Jag och ett par polare satt och flamsa i en svit på ett hotellrum i Götet under mässan och kom på att vi skulle starta en MC-Klubb...

Den skall vara mycket oseriös och vi ska ha väldigt roligt...

Krav för att bli medlem...

* Du ska ha hoj
* Du ska ha småsjuk humor
* Du ska nån gång i ditt liv fått napp när du lekt "fiskedam" på ett kalas
* Du ska tycka om ÖL
* Om du är pojk och lyckats få "självutlösning" efter 25 års ålder är det ett +
(en av medlemarna har faktiskt lyckats med denna bedrift....)

För tillfället är vi 4 pers från LKPG, 1 från V-ås och en 08...

Klubben skall heta Asacol som egentligen är namnet på ett stolpiller som en av medlemarna har lyckan att inta varje kväll... det namnet kan kanske göras om till nått tufft i stil men As cool MC LR nått liknande...

Härligt med kreativa människor! Jag gjorde precis som du för två år sen och skrev ett inlägg och undrade nyfiket om nån var sugen på att bilda klubb.
Idag är vi drygt 50 medlemmar :tummenupp www.ignitemc.com

Bikerbitch skrev:
Härligt med kreativa människor! Jag gjorde precis som du för två år sen och skrev ett inlägg och undrade nyfiket om nån var sugen på att bilda klubb.
Idag är vi drygt 50 medlemmar :tummenupp www.ignitemc.com

hehe... och en av era medlemar ägde hojen jag äger idag... kool logga har ni... :tummenupp

Låter som en klubb som passar mig, ska bara skaffa en riktig hoj så är jag gärna me :yoparty

spectre skrev:
Måste man byta strumpor varje dag för att få vara med?

Nej, nej.... Men varje Julafton måset du tvätta dig...

Vi börjar med en liten tjuvstart av klubben med oss som grundat klubben i april..

Sen i början av Juni kommer vi att ha vår första träff där alla som vill vara med kan komma... Platsen är än så länge okänd men kommer ligga nån stans mellan STHLM och GBG och vara allmän (möjligvis en camping)... Samåkningar från olika städer orgas..

Väl framme kommer det att säljas fina klubb dekaler för ca: 30kr att smycka din båge med...(Om nån e grym på att göra logos PM:a) Därefter kommer det att invigas nya medlemmar med hemska mandomsprov så som öl-hävning, armbrytning och kast med liten dildo..

På kvällen är det fria aktiviteter med obligatoriskt nakenbad i månsken och vem-kräks-längst tävling... Eget tält medtages...

Dag 2: Efter nykterhetskontroll (okej... oseriösa men inte klantiga..) och bad blir det en samlad tur innan man beger sig hem till vardagen och inväntar nästa möte...

Låter det OK?? Plita ner några förslag på meningslösa tävlingar/aktiviteter... Det bästa och det sämsta förslaget får dekalerna gratis...

:fyllisar

Last edited:
Mitt ex tog tältet när vi separerade så jag har inget att sova i vid en eventuell kampingtrip :4skrika

sen så uppfyller jag inte krav nr 3&5, kommer ni att kunna ta in medlemmar med undantag till dom reglerna?

I gengäld så upfyller jag krav nr4 flerfaldigt :D

jag antar att jag undkommer krav 5 tillsvidare eftersom jag bara är en liten skit fortfarande :hihi

låter som (o)vettiga förslag det där! :fyllisar

ExHale skrev:
Mitt ex tog tältet när vi separerade så jag har inget att sova i vid en eventuell kampingtrip :4skrika

sen så uppfyller jag inte krav nr 3&5, kommer ni att kunna ta in medlemmar med undantag till dom reglerna?

I gengäld så upfyller jag krav nr4 flerfaldigt :D

Krav nr 5 är bara en bonus som ger hjältestatus.. :rofl

Nr: 3 däremot måste uppfyllas.... i värsta fall får vi helt enkelt rigga upp en fiskedamm på platsen och fixa dit nån snygg mamma som hjälper dig att ta bort klädnypan från påsen... :tummenupp

Hmm

* Du ska ha hoj

Japp!

:hihi

Absolut!!

* Du ska tycka om ÖL

:fyllisar

Klarar kraven men får nog inge plus i kanten :banana

DaLorD skrev:
Jag och ett par polare satt och flamsa i en svit på ett hotellrum i Götet under mässan och kom på att vi skulle starta en MC-Klubb...

Den skall vara mycket oseriös och vi ska ha väldigt roligt...

Krav för att bli medlem...

* Du ska ha hoj
* Du ska tycka om ÖL
(en av medlemarna har faktiskt lyckats med denna bedrift....)

För tillfället är vi 4 pers från LKPG, 1 från V-ås och en 08...

Klubben skall heta Asacol som egentligen är namnet på ett stolpiller som en av medlemarna har lyckan att inta varje kväll... det namnet kan kanske göras om till nått tufft i stil men As cool MC LR nått liknande...

Uppfyller ju alla krav men vi 1 timme söderut kan ju bli Hangarounds när ni har vägarna förbi?!

MestHemlig skrev:
Jag uppfyller inte krav 4 men resten tror jag att jag biffar! Hoj har jag med. where do i sign up?

Eftersom det e en öppen poll så ser vi att du röstat ja och därmed skickas ett PM när första mötet är spikat... :tummenupp

Jag e rätt kass på att göra Logos så jag ladda hem lite typsnitt...

Nåra förslag...

Bifogat

• logos.jpg
    logos.jpg
    74.9 KB · Visningar: 124
DaLorD skrev:
Jag e rätt kass på att göra Logos så jag ladda hem lite typsnitt...

Nåra förslag...

Du behöver nog inte oroa dig om den saken: Frugan går Grafisk Design på högskolan där dom lär sig lite mer än Word...kan hjälpa dig med den saken, skicka idéer så får du cool layout i retur.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman