Intressecheck!

Paintball?

• Antal röstningar
    0
Jag är på. Kan ni vänta till efter den 6:e november? :rolleyes:

Skämt åsido, tycker det är kanon att det är någon som tar lite initiativ till gemensamma aktiviteter på annant än sadeln.

Heder åt Kajlylen för det! :tummenupp

Det är ju lite tradigt att vi är några som kommer med roliga ider och förslag, sen när det väl blir dags så rinner det bara ut i sanden.. som gokarten, brännboll o.s.v...

Go-karten skulle man kanske helt enkelt boka in ett datum när det är för kallt för TT och sen får folk anmäla sig.

blacktriple skrev:
All heder till dig också! :tummenupp

Det va ju inte smicker jag var ute efter.. bara det att många e snabba att nappa på saker & ting.. men när det väl kommer till kritan backar hälften ur.

Mitt tips till kanylen e att göra det till en bindande anmälan & se till att få det betalat i förväg.

så spelar det ju ingen roll vilka som backar ut, då har dom ju redan pröjsat.

det SKA kosta att svika :fatta!

wonderwizard skrev:
Det va ju inte smicker jag var ute efter.. bara det att många e snabba att nappa på saker & ting.. men när det väl kommer till kritan backar hälften ur.

Mitt tips till kanylen e att göra det till en bindande anmälan & se till att få det betalat i förväg.

så spelar det ju ingen roll vilka som backar ut, då har dom ju redan pröjsat.

det SKA kosta att svika :fatta!

Tyvärr är det väl så att det rinner ut i sanden när det inte blir något bestämmt datum från början.

Hade man i stället sagt till exempel att; "Den 17:e september kör vi paintball på eftermiddagen. Öl efteråt. Anmälan senast på fredag. Blir vi färre än 6 kör vi bara öl.", så hade det blivit bättre respons och färre velputtar.

Håller man på att slänga ut en massa olika datum hela tiden och frågar vilka som kan då och då rinner det oftast ut i sanden.

blacktriple skrev:
Tyvärr är det väl så att det rinner ut i sanden när det inte blir något bestämmt datum från början.

Hade man i stället sagt till exempel att; "Den 17:e september kör vi paintball på eftermiddagen. Öl efteråt. Anmälan senast på fredag. Blir vi färre än 6 kör vi bara öl.", så hade det blivit bättre respons och färre velputtar.

Håller man på att slänga ut en massa olika datum hela tiden och frågar vilka som kan då och då rinner det oftast ut i sanden.
ligger nog nått i det!

Intressecheck

Tjena!
Var det ni som stog nere vid stranden ikväll,och hade radat upp bågarna?
Själv var jag på väg hem ifrån jobbet och körde en repa upp till sofiero-kiosken och tillbaks!Är nybörjare har endast kört ca 500mil,hade varit kul att köra ihop med ngra andra än sig själv,men ni kanske inte vill ha mä ngn "barlast" som sinkar er?Hade varit kul!

walleskydive skrev:
Tjena!
Själv var jag på väg hem ifrån jobbet och körde en repa upp till sofiero-kiosken och tillbaks!Är nybörjare har endast kört ca 500mil,hade varit kul att köra ihop med ngra andra än sig själv,men ni kanske inte vill ha mä ngn "barlast" som sinkar er?Hade varit kul!

jo, det var vi... varför stannade du inte & hälsade då ?

klart du kan hänga på en tur.. alla kör i sin egen takt & vi väntar vid alla vägskäl.. så ingen kommer bort

nästa tisdagstur kanske ?

walleskydive skrev:
Tjena!
läs gruppkörningsregeltråden och sen är det bara att dyka upp en tisdag.

Tt

walleskydive skrev:
Tjena!
Är nybörjare har endast kört ca 500mil,hade varit kul att köra ihop med ngra andra än sig själv,men ni kanske inte vill ha mä ngn "barlast" som sinkar er?Hade varit kul!

Tjena

Jag har bara kunnat vara med på en TT och det var kul fast jag körde lite över min förmåga :kocko

Visst kände man sig lite dum när man inte kunde/kan hålla de andras tempo men alla var så snälla och sa att det var OK. Det är ju bara den som ligger sist som får vänta och skulle det knipa får vi väl göra en utbrytningsgrupp och köra TT light och möta upp de andra på lämpliga ställen.

Hoppas jag hinner med någon mer turor innan säsongen är slut och jag tycker definitivt du ska stanna till nästa TT för de som kör bits inte. Det tar säkert en tid innan man lär känna de andra men så fungerar livet och det är bara att acceptera.

Fluffig skrev:
Tjena

Visst kände man sig lite dum när man inte kunde/kan hålla de andras tempo men alla var så snälla och sa att det var OK. Det är ju bara den som ligger sist som får vänta och skulle det knipa får vi väl göra en utbrytningsgrupp och köra TT light och möta upp de andra på lämpliga ställen.

Hoppas jag hinner med någon mer turor innan säsongen är slut och jag tycker definitivt du ska stanna till nästa TT för de som kör bits inte. Det tar säkert en tid innan man lär känna de andra men så fungerar livet och det är bara att acceptera.
:tummenupp

Fluffig skrev:
Hmmmmm... nej dom bits inte men vissa vill nafsa i örat... :tungan
Uppmanar också alla att gå fram o hälsa och presentera sig.
Helsingborgarna är ett riktigt trevligt gäng! :tummenupp

(Får jag komma på nästa fest också efter allt detta beröm?)

Last edited:
Tisdags-turan

wonderwizard skrev:
jo, det var vi... varför stannade du inte & hälsade då ?

klart du kan hänga på en tur.. alla kör i sin egen takt & vi väntar vid alla vägskäl.. så ingen kommer bort

nästa tisdagstur kanske ?
Låter "nice"att ni tar mig under nåder;har varit ute i Påarp,hos Johan och lämnat "hojjen" för stor service,mycket "lovor" man va fan de får det vara värt!Hämtar den i morgon kväll,"fitt for fight",kör ni ngt i helgen,eller?
Stackars mej,har ingen å gasa med i HBG! :(

walleskydive skrev:
Låter "nice"att ni tar mig under nåder;har varit ute i Påarp,hos Johan och lämnat "hojjen" för stor service,mycket "lovor" man va fan de får det vara värt!Hämtar den i morgon kväll,"fitt for fight",kör ni ngt i helgen,eller?
Stackars mej,har ingen å gasa med i HBG! :(
då ska jag olla din hojj när jag hämtar "min" imorgon :p

walleskydive skrev:
Ska du ut o gasa i helgen,typ Mölle o äta glass,eller?Ransvik! :tungan vi kan titta på :tummenupp :tuttar
Ahaa det e fika turer du e ute efter,då ska du kontakta Yappe.
Är det däremot maximal körtid du e ute efter ska du kontakta Kapten Klänning.
Han kan yra runt hur länge som helst utan o veta att han e på E6:an

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back