Intresse för Malmby???

BORG

B-BRAIN
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
CRF450
Håller på att kollar möjligheterna till att kanske hyra Malmby där ena sm deltävlingen gick. Och göra en helhelg som typ åland. Och därför kollar jag med er alla om de finns intresse för detta. Har kollat med dom som håller i fältet. Och detta fick jag till svar.

"En förening kan få hyra motardbanan för att genomföra träning eller tävling (OBS! Gäller endast publikfri tävling), men måste då själv ordna så att alla avspärrningar, banmarkeringar, säkerhetsåtgårder etc utförs enligt befintlig banbesiktning.

Hör gärna av dig med ytterligare frågor eller funderingar."

Ska kolla vidare med priser och dyligt.

Kanske är någon här som redan kollat på detta?

BORG skrev:
2550667 Håller på att kollar möjligheterna till att kanske hyra Malmby där ena sm deltävlingen gick. Och göra en helhelg som typ åland. Och därför kollar jag med er alla om de finns intresse för detta. Har kollat med dom som håller i fältet. Och detta fick jag till svar.

"En förening kan få hyra motardbanan för att genomföra träning eller tävling (OBS! Gäller endast publikfri tävling), men måste då själv ordna så att alla avspärrningar, banmarkeringar, säkerhetsåtgårder etc utförs enligt befintlig banbesiktning.

Idén är bra, jobba vidare på det. För banan är ju kanon. Men det kan nog bli svårt att få väsnas lika länge och mycket som vi gör på Åland. 12 timmar om dagen eller vad hade du tänkt dig?

Jag älskar banan! jag kommer definitivt om det blir körning.

BORG skrev:
2550667 Håller på att kollar möjligheterna till att kanske hyra Malmby där ena sm deltävlingen gick. Och göra en helhelg som typ åland. Och därför kollar jag med er alla om de finns intresse för detta. Har kollat med dom som håller i fältet. Och detta fick jag till svar.

Du tänkte till nästa år då? För nu verkar ju resten av hösten att regna bort... Är det bara asfalt, eller kommer vi att få köra en komplett sm-bana med grus (bäst så, förstås)?

Hursom, alla tiders om det blir av, jag kommer om/när det blir av! :wiggle

Jag är på, jag bor bara 3 km därifrån (Grusväg genom skogen :-) ),

Självklart! :yoparty All körning på nya banor är välkommet.

BORG skrev:

Jag är på..........

Cupcake skrev:
2552395 Du tänkte till nästa år då? För nu verkar ju resten av hösten att regna bort... Är det bara asfalt, eller kommer vi att få köra en komplett sm-bana med grus (bäst så, förstås)?

Hursom, alla tiders om det blir av, jag kommer om/när det blir av! :wiggle

Jo till nästa år e de då. Tänkte mig nått i början av säsongen då. Och de e tänkt med "grus".

Man kanske skulle kunna bättra på de där skämtet till hopp...

Väntar på svar om pris från malmby fairground som företaget heter som har fältet.

om jag har skaffat skaffat fälgar till den kommande hojen så är jag på (i mån av transport :gnissla)

BORG skrev:
2553762 Jo till nästa år e de då. Tänkte mig nått i början av säsongen då. Och de e tänkt med "grus".

Man kanske skulle kunna bättra på de där skämtet till hopp...

Väntar på svar om pris från malmby fairground som företaget heter som har fältet.

Låter hur bra som helst!

Håller med om att man borde göra ngt åt hoppet. Det kan gå illa där :rolleyes:

Försök, om möjligt, att få det att inte krocka med Spanien, Ungern eller Åland. Om så många som möjligt kan komma, så blir det ju intressantare att hyra ut till oss, och mer överkomligt för oss prismässigt. Ju fler vi är, desto bättre på alla sätt! :)

RaceMe skrev:
2550963 Men det kan nog bli svårt att få väsnas lika länge och mycket som vi gör på Åland. 12 timmar om dagen eller vad hade du tänkt dig?

Jag tror inte de borde vara nått problem iom att dom har sånna bilträffar där då dom väsnas ganska kraftigt hela dagarna.

Jii skrev:
2554816 Jag kommer garanterat!
Ungefär i vilken månad skulle det hamna?

/Jakob

Jag ska kolla med dom om de e nå skillnad på pris beroende på när på säsongen man bokar. Så de visar sig.

Dom e inte så snabba på att svara på mail...

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back