Intresse för köp av MC DVD filmer?

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Hej

Vill bara undersöka intresset för att köpa DVD skivor med motorsport, Roadracing, Streetracing, filmer om olika MC tillverkare / modeller etc...

Jag har en liten idé om att börja importera detta till Sverige.

Hur är intresset bland er MC fanatiker?
Skulle ni beställa t. ex en DVD film om ///M historia, racing, olika modeller?

Mvh
Klas

Vill inte krossa några drömmar men de flesta här verkar tanka filmer och dela med sig till andra så även om intresset för filmerna finns är det få som vill betala.

om det blir schyssta priser så varför inte? när tokfan gr kan sälja sina filmer så borde det inte vara några större problem :tummenupp.

kommer det bli nå typ crusty demons och sånt?`

HönaPower skrev:
Sant, men ibland är det trevligt med att ha en "fysisk" produkt i handen, med bra kvalitet.... :tummenupp
Japp, men problemet är att idagsläget så tankar de flesta hem en DVD på 4.7 GB på ett par timmar, bränner på 15 min och printar ett omslag på fotopapper. Kvalitetsskillnaden är inte märkbar på en vanlig TV men börjar synas om man kör tex en plasma på 50 tum eller en projektor. De flesta som rippar försöker behålla videodelen oförändrad och tar istället bort menyer, alternativa ljudspår och eventuellt extra material.

Jag skulle personligen inte vilja driva en butik som sålde filmer eller spel, eller så har jag helt fel och nedladdningen innebär att folk handlar med? Vem vet?

HönaPower skrev:
Sant, men ibland är det trevligt med att ha en "fysisk" produkt i handen, med bra kvalitet.... :tummenupp

Jovisst ,men det finns ju redan säljare..
Och att dessutom beställa billigt ifrån utlandet är ju enkelt tack vare internet..

Men ett bra sortiment och bra priser så har du nog mig som kund iallafall..

Lycka till.

Personligen tycker jag filmer om hojmärken är ganska kul att se, stuntfilmer har man j sett rätt många av redan.

Lite om klassiska hojar är kul bla.

Det som kopieras friskt och läggs ute är ju enbart tokåkarfilmerna och stuntfilmer, så allt annat kan ju vara kul.

HönaPower skrev:
Hej

Vill bara undersöka intresset för att köpa DVD skivor med motorsport, Roadracing, Streetracing, filmer om olika MC tillverkare / modeller etc...

Jag har en liten idé om att börja importera detta till Sverige.

Hur är intresset bland er MC fanatiker?
Skulle ni beställa t. ex en DVD film om ///M historia, racing, olika modeller?

Mvh
Klas

Tror dom som vill ha den "riktiga" produkten i handen köper av t.ex Iceman i dagsläget. Där har du nog din största konkurrent om du ska börja.

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back