Intresse för garage i malmö vid Mobilia

T509

Spondon rider!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Spondonbygge, vikt: 168kg tankad o klar! GSXR 750 -03
Undrar om någon är intresserad av att hyra garage vid Mobilia, där kommer det att finnas plats för 5-6 motorcyklar.

Garaget kommer i så fall att utrustas med en tryckluftskompressor, mc-lyft, verktyg (dock inte specialverktyg), soffa, stereo, tv, kyl m.m. Toa med vask finns men ingen dusch så man kan inte "bo" där :tungan

Skriv om ni är intresserade och vad ni hade kunnat tänka er betala för det, håller för tillfället att förhandla om priset!!!

Undrar om någon är intresserad av att hyra garage vid Mobilia, där kommer det att finnas plats för 5-6 motorcyklar.

Garaget kommer i så fall att utrustas med en tryckluftskompressor, mc-lyft, verktyg (dock inte specialverktyg), soffa, stereo, tv, kyl m.m. Toa med vask finns men ingen dusch så man kan inte "bo" där :tungan

Skriv om ni är intresserade och vad ni hade kunnat tänka er betala för det, håller för tillfället att förhandla om priset!!!

För garage med meckplats är det i underkant 350:- per månad, plus 500:- deposition för nycket o larmkod.

Fan va bra... Bor vid mobilia nästan.
Har ingen hoj nu men letar som fan.
Priset hmm ju billigare desto bättre :)

Hur säkert blir det att lämna hojen där mm?

Fan va bra... Bor vid mobilia nästan.
Har ingen hoj nu men letar som fan.
Priset hmm ju billigare desto bättre :)

Hur säkert blir det att lämna hojen där mm?

Inga förnster som man kan bryta sig igenom, larm kommer att finnas.

Inga förnster som man kan bryta sig igenom, larm kommer att finnas.

Låter bra :tummenupp

Tänk bara på en sak. Kolla upp vem som du vill dela garage med för min polare och nån till blev blåsta så. Allt funkade bra i nån månad men sen en morgon kom han till tomt garage :mad:

Säg ett pris och blir det för många som anmäler sig kan du ju alltid höja den lite :tummenupp

T5..an o Maffioso lär få smisk om dom blåser ngn här. :hihi

Kommer man kunna ha plats/skåp för o ha utrustning där?

Vill inte behöva promenera till mobilia i skinnställ när man ska ut o köra ;)

Hur som helst, jag är intresserad, måste dock få lite överblick över min ekonomi innan jag kan säga hur mycket kan jag kan tänka mig betala. Men nog mellan 300-500:-

Kommer man kunna ha plats/skåp för o ha utrustning där?

Vill inte behöva promenera till mobilia i skinnställ när man ska ut o köra ;)

Hur som helst, jag är intresserad, måste dock få lite överblick över min ekonomi innan jag kan säga hur mycket kan jag kan tänka mig betala. Men nog mellan 300-500:-

Man kommer att kunna ha sitt skinställ och hjäm där. Skåp kan alltid ordnas!!!

Poengen med detta är att få en plats där man kan mötas, snacka skit, mecka och dricka bira...

Vill också poentera att man binder sig till 12 månaders hyra med 3 månaders uppsägning, vill inte ha folk som är där på vintern men ej på sommaren

Också intresserad av dedära..
Antar att det finns plats o parkera bilen i närheten, när man tar ut hojen även för längre stunder än några timmar..?

Ja när mobilia är öppet ja..
Efter det är de nog ingen hit precis. Såvida man inte vill ha oväntade gäster el böter.

Garaget kommer ha fullt larm, Vardera som betalar kommer få mellan 5 och 10KvM eget utrymme. Tillgång till vår compressor, MC lift, verktygsvagn och ev däck krängare. Ni kommer INTE få bedriva verksamhet ur denna lokal utan bara för eget bruk!! Viktigt att fatta detta...

Vi ska kolla möjligheten till svets då man måste ha visst brandskydd m.m.

Är det någon som inte sköter sin del i lokalen kommer den personen hitta hojen på gården dagen efter..

Det kommer finnas toa, vask, och eluttag så man kan ha musik, TV, Micro, Kyl o andra elverktyg..

Givetvis så kan man festa i lokalen OM det är sluten krets. Det finns många skumma typer som letar sånna garage..

Vad priset hamnar på beror på hur stort utrymme du vill ha samt slutgiltiga priset på hyran som vi får. Man skriver på för 12 månader med 3 månaders uppsägning. Säger Ni upp har ni 12 månaders banning från att hyra in sig igen, (så vi kan säkra oss att folk inte säger upp sig under sommaren)

En del av lokalen ska avskilljas då SSRacing kommer ha ett mindre reservlager för racingteamet där samt racing hojarna. SSRacing tar då den andelen av hyra såklart..

Ett annat företag kommer ha en liten avskilld del för lager och den delen bekostar dom själva. Med andra ord så betalar alla lika per KvM..

Lista Ert intresse!! (ej bindande)

1: T509
2: Maffan
3:

Verkar vara ganska sååå mkt folk som kommer ha tillgång till lokalerna..??

Men ja skriver upp mig som intressent i väntan på mer info..

3:Jojjeman

Intresserad, men kan inte förbinda mig till något än. Vill gärna veta när ni bestämt er för pris :tummenupp

3: Jojjeman
4: xyx
5:

Intresserad, men kan inte förbinda mig till något än. Vill gärna veta när ni bestämt er för pris :tummenupp

5: SGR

Intresserad bor ju i närheten. Skulle man kunna få adressen på Pm kanske???:)

6: Andi

Intresserad bor ju i närheten. Skulle man kunna få adressen på Pm kanske???:)

6: Andi

Nope, inte förrän de e klart vet vi adressen. Ska gå igenom kontrakt och sånt först. Men sen får du kanske veta var din hoj ska stå :D

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra