Intresse av Garage och Grillkvällar i Sigtuna i sommar?

GSXRBigFan

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2014
Hoj
GSXR
Hej!
Med två supersportcyklar i garaget och nybyggt hus med fetgrill har man nu intresse av att lära känna fler bikers. Vill därför fråga om det finns intresse av följande:

Jag ordnar garage och grillträffar hemma hos mig i sommar. I garaget står 2 stycken GSXR som gärna lär känna nya åk och förare.
Jag BJUDER på grillning och dryck. Kan även sätta ihop lite bra priser på olika produkter som exempelvis verktyg, förbrukningsartiklar och även reservdelar (har grymma kontakter).

Har tänkt mig 4 träffar i sommar om det finns intresse.
Efter grillning och dryck med kaffe - tar vi en tour i närområdet.
Tid: Start kl. 18.00 - avslut 21.00, en dag mitt i veckan om det inte krockar med annat.
Antal träffar: 4 stycken
Plats: Sigtuna, norr om Stockholm
Vilka kan komma? Alla på motorcykel!
Vad händer? Gratis grill och dryck samt kaffe med tilltugg samt garage och race-snack
:)

Vad säger ni - finns intresse?

GSXRBigFan

Last edited:
Hej igen,
jag menar inte att låna ut mina bikes, utan att få nya lekkompisar till dom, d.v.s. åka tillsammans. Fram tills nu har jag ingen att åka varken mindre eller längre turer med. Samt att frun inte har körkort..:rolleyes:

Hej!
Med två supersportcyklar i garaget och nybyggt hus med fetgrill har man nu intresse av att lära känna fler bikers. Vill därför fråga om det finns intresse av följande:

Jag ordnar garage och grillträffar hemma hos mig i sommar. I garaget står 2 stycken GSXR som gärna lär känna nya åk och förare.
Jag BJUDER på grillning och dryck. Kan även sätta ihop lite bra priser på olika produkter som exempelvis verktyg, förbrukningsartiklar och även reservdelar (har grymma kontakter).

Har tänkt mig 4 träffar i sommar om det finns intresse.
Efter grillning och dryck med kaffe - tar vi en tour i närområdet.
Tid: Start kl. 18.00 - avslut 21.00, en dag mitt i veckan om det inte krockar med annat.
Antal träffar: 4 stycken
Plats: Sigtuna, norr om Stockholm
Vilka kan komma? Alla på motorcykel!
Vad händer? Gratis grill och dryck samt kaffe med tilltugg samt garage och race-snack

Vad säger ni - finns intresse?

GSXRBigFan
Borde finnas fler som dig...

När jag skaffar villa ska jag köra samma koncept!

Hej igen,
jag menar inte att låna ut mina bikes, utan att få nya lekkompisar till dom, d.v.s. åka tillsammans. Fram tills nu har jag ingen att åka varken mindre eller längre turer med. Samt att frun inte har körkort..:rolleyes:

Aha då missförstod jag dig.
Får man va mä oavsett vad man tjör? Jag har en såndär Kawasaki 125a :hihi

Växte upp i Sigtuna får snart ett halvt sekel sedan! Synd jag har lite för långt till dig numera. Hade varit en fantastisk nostalgitripp! Kan bara säja :fyllisar för ett fantastiskt initiativ!

Jag jobbar frilans så har svårt att veta när jag jobbar och inte samt om jag kommer vara i Sthlm.

Men är jag hemma är jag garanterat på, Om man är buden trots att jag sålde ninjan för ett tag sen...:tummenupp

Coolt med alla bra svar! Alla är välkomna på bikes, oavsett storlek. Jag låter inlägget ligga uppe några dagar och därefter sätter jag samman en riktig inbjudan och ett första datum. Det blir i början av juni.

Ahh vilken bra idé, hänger gärna på om jag är ledig då det är dax.

Lasse

Vilket trevligt initiativ. Sigtuna är inte bara en vacker liten stad, finns också trevliga människor där. Hinner jag inhandla en Aprilia är Sigtuna perfekt att åka till, just nu skramlar jag runt på en F800ST och den är ju inte riktigt supersportfart på.

Låter kanon Nice!
Hänger gärna på och det passar in en min egen skapligt full smetade vardag:tummenupp

Som bekant så skall ju vädret, både på lördag samt söndag, vara exceptionellt bra. Finns det intresse att kanske dra ihop någonting redan till helgen? Alla kan ju köpa med sig lite käk var så står GSXRBigFan för själva grillningen och resultatet :D :hihi

Bra tanke Apis, men en annan ska resa bort på en kompis 50 års kalas i helgen, så det blir varken sporthoj eller grillning..
Kommer dock under nästa vecka dra ihop en inbjudan för den första grillningen. :banana

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti