Jag har snackat med Ejdehage som i sin tur snackat med Calle Carlsson och Jocke Karlsson om att åka till Eksjö där vi skulle träna och sedan ha ett möte (mötet gäller bara A-licensare) med en avslutande sm bankett.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Norris skrev:2403355Jag har snackat med Ejdehage som i sin tur snackat med Calle Carlsson och Jocke Karlsson om att åka till Eksjö där vi skulle träna och sedan ha ett möte (mötet gäller bara A-licensare) med en avslutande sm bankett.
fyllegubbeLennartsson skrev:2405157När var hur..... Kommer direkt då det vankas party...hehehhe
Lennartsson skrev:2405157När var hur..... Kommer direkt då det vankas party...hehehhe

Tänkte skriva något spydigt Norris men jag ångrade migNorris skrev:2403355Jag har snackat med Ejdehage som i sin tur snackat med Calle Carlsson och Jocke Karlsson om att åka till Eksjö där vi skulle träna och sedan ha ett möte (mötet gäller bara A-licensare) med en avslutande sm bankett.
Norris skrev:2406339He he...inget är bestämt detta är en intresse anmälan bara......
,,,men om det är så här stort intresse så blir det Du, jag, Ejdehage, Carlsson och Karlsson![]()
&
sen
och sist
Norris skrev:2403355Jag har snackat med Ejdehage som i sin tur snackat med Calle Carlsson och Jocke Karlsson om att åka till Eksjö där vi skulle träna och sedan ha ett möte (mötet gäller bara A-licensare) med en avslutande sm bankett.

Supermoto-rider skrev:2411509Bra initiativ med träning , möte och bankett samma dag . Skulle gärna vilja ha med så många möjligt , även B-förare , våra företrädare i SVEMO , tjejer , nybörjare , m.a.o. alla som vill engagera sig i supermotons utveckling .
Gärna i Linköping som är duktiga på att få till det .
Det är rätta vägen, ta ett beslut och jobba ut ifrån det.calle carlsson skrev:2412033Nu kör jag över Norris och på eget bevåg bestämmer jag att
alla är välkomna.
Diktator. Calle Carlsson #42
calle carlsson skrev:2412033Nu kör jag över Norris och på eget bevåg bestämmer jag att
alla är välkomna.
Diktator. Calle Carlsson #42

|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!