Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
FyndigtZ500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Grattis. Billigare än en service av en Z800!Tackar, jag gav 6000 kr för den nybesiktigad UA och med ny drevsats som var monterad. Fick även med packningar till gaffel och lager och packningar för renovering av vattenpumpen. Det är för framtida behov och inga problem med än. Samt en Clymer verkstadshandbok. För de som imte förstår vilken fart det är i en sådan här hoj så kolla in # 4 som tar ledningen direkt och går i mål efter 32 mil med 1 minuts marginal före 2an.
Ventiljusteringen blev bra så att alla ventiler nu ligger inom tolerans. Nu behöver de inte kollas förrän om 4200 mil enligt Yamaha.
Lite småsaker kvar bara nu som att hälla i nytt kylarvatten och glykol och byta däck så är det bara att börja köra sedan. Jag körde ca 15 mil direkt efter köpet efter att ha bytt olja och filter. Vad jag kunde upptäcka finns inget mer än det jag har gjort nu som behöver åtgärdas. Det sitter ett nytt batteri i och laddningen är okey. Kollar över och gör rent kontakter efter behov bara innan tank och kåpor sätts tillbaka.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |