Inte avundsjuk alls!!

bombas

the king of every f...ing thing
Gick med
25 May 2019
Hoj
honda crf 1100 -22
Ligger här med en nyopererad rygg och vältrar mig i självömkan ?hör alla mc som kör förbi utanför min balkong!! Vissa med olika antal hjul i asfalten ?? får glädja mig med att jag hann få ihop 115 mil på denna sidan av nyårsraketerna innan det var dax för slaktaren å karva i min ryggrad!!! Skämt å sido så kommer jag snart å joina er alla på vägarna igen!! Å den som väntar på nått gott väntar ju alltid för länge som det heter??

Ligger här med en nyopererad rygg och vältrar mig i självömkan ?hör alla mc som kör förbi utanför min balkong!! Vissa med olika antal hjul i asfalten ?? får glädja mig med att jag hann få ihop 115 mil på denna sidan av nyårsraketerna innan det var dax för slaktaren å karva i min ryggrad!!! Skämt å sido så kommer jag snart å joina er alla på vägarna igen!! Å den som väntar på nått gott väntar ju alltid för länge som det heter??

Är det morfindroppet vi hör där i bakgrunden...?

Nå, gläd dig åt att sjukvården tycker att det är värt att mecka med dig.
Lyssna på hemgångsråden och gör som Sjukgymnasten säger.

Lycka till!

Lyssna på hemgångsråden och gör som Sjukgymnasten säger.
Jag har hamnat under skalpellen 2 gånger EFTER att jag hade varit hos sjukgymnasten. Mest för att dom inte var så duktiga och förstod grundproblemet, dom antog saker från en standardmall :huvet

TS, även om det är jobbigt, fuska inte med rehaben, ju tidigare du kommer igång, desto bättre, men lyd råden! Och kom ihåg, det är bättre att operera sig före en hojtur än direkt efter en... :fakta

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti