Inte åka hem! Festa efter ERF:et!

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Vilka är med? Det är gott om intressant folk som ska delta i årets ERF på Gelleråsen. Att börja packa grejer och sätta sig i en bastuvarm bil för att åka hem på kvällen kan inte verka lockande för någon. Tänk dig att istället stanna och dricka ett par kalla och snacka om dagen med uppspelta likasinnade. Alltså, vilka är med på raj-raj på lördagkvällen? WHO'S WITH ME?! :dricka

Ojoj va det ska ölas. Jag är kvar hela veckan och behöver inte vara människa innan SO på torsdag. De e gött me rö'vin!

Macho Woman skrev:
Vilka är med? Det är gott om intressant folk som ska delta i årets ERF på Gelleråsen. Att börja packa grejer och sätta sig i en bastuvarm bil för att åka hem på kvällen kan inte verka lockande för någon. Tänk dig att istället stanna och dricka ett par kalla och snacka om dagen med uppspelta likasinnade. Alltså, vilka är med på raj-raj på lördagkvällen? WHO'S WITH ME?! :dricka

Macho Woman skrev:
Bastuvarm? Manager-bilen har givetvis alla bekvämligheter, inklusive klimatanläggning. Rajraj bedrivs förövrigt på poservänlig lokal.
Nr:18 skrev:
Inte en chans! Ni ska vara kvar i depån :kocko
Familjetillställning i depån, godnatt klockan 21.15. Kul. Dessutom är teamorder på Karlstad-grogg utdelad.

valmers skrev:
Bastuvarm? Manager-bilen har givetvis alla bekvämligheter, inklusive klimatanläggning. Rajraj bedrivs förövrigt på poservänlig lokal.

Familjetillställning i depån, godnatt klockan 21.15. Kul. Dessutom är teamorder på Karlstad-grogg utdelad.
Skit påre din j-l, jag gör vad jag vill på kvällen :mad:

Tyvärr kommer jag inte finnas där efter ERF:et, men SM/SO-helgen är förberedd. Jag plockar med mig lite dricka också.

blah.jpg

Apråpå ingenting, vilken dag är Valmers som mest bakis och i vilket tält/stuga/etc ska jag varmköra min hoj för att väcka honom?

oFFkeFF skrev:
Apråpå ingenting, vilken dag är Valmers som mest bakis och i vilket tält/stuga/etc ska jag varmköra min hoj för att väcka honom?

Han är nog som mest bakis på söndag morgon, men du får nog varmköra hårt för att det skall höras ända till Karlstad.

oFFkeFF skrev:
Tror du på fullaste allvar att teamchefen förnedrar sig och sover i stuga? EMR Executive Manager ankommer banan när så krävs. Det är inte bra för teammoralen att beblanda sig med fotfolket/förarna.

valmers skrev:
Tror du på fullaste allvar att teamchefen förnedrar sig och sover i stuga? EMR Executive Manager ankommer banan när så krävs. Det är inte bra för teammoralen att beblanda sig med fotfolket/förarna.

Vilket dike du än däckar i med din nyraggade fjortis ska jag hitta dig på morgonen ;)

Don Quixote skrev:
Ojoj va det ska ölas. Jag är kvar hela veckan och behöver inte vara människa innan SO på torsdag. De e gött me rö'vin!

Ska det inte tränas :confused: eller har den nya hojjen gjort dig för snabb :D

Självfallet är man själv kvar hela veckan...... Whiskey är gott :fyllisar

valmers skrev:
Du gör vad du vill på dagen också. Du är bänkad. Är du snäll får du bära vatten med apis.

Apis kommer inte upp till ERFet!

Visst :fyllisar i Göteborg istället för att bära vatten.

Jag och min bättre hälft dyker upp på lördagen. Men på kvällen blir det till att vara nykter för då är det hemgång och så tillbaka igen på torsdagen.
Mycket flängande fram och tillbaka men det är det värt :rock

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back