instrumentpanel bort vid twinlights?

pastillen

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2005
Hoj
Suzuki ts125r
Hej!
Jag har nyligen införskaffat mig en suzuki ts125r. Den ser inte dålig ut men jag vill få den att se ÄNNU bättre ut. Därför tänkte jag beställa ett ufo twinlight, men jag vill inte ta bort instrumentpanelen om det kan undvikas (jag vill ha kvar varvmätare o varningslampor mm). det finns ju digitala instrumentbrädor, men jag har ju wirar till både hastighet- och varvmätare så jag antar att det inte går. Hur har ni som har twinlights på gjort?

Tacksam för svar! //Anders

Rasorblade skrev:
Lite fel avdelning kanske

Det tror inte jag...min är en offroad och det finns ju en del som har twinlights på sina offroads..men jag kanske borde fråga i streetfighterforumet om jag vill ha fler svar...ska göra det=)

kanske hålla dig till 125 delen, tror iaf att det var det han funderade på :gnissla

jag stoppade dit ett på min dt & det gick kannoners. kommer lite långt ut, men vad gör det. :rolleyes:

Men vänta nu lite!

Han får väl ställa relevanta frågor i vilken forumdel han vill.

Sen är det väl större risk att han får bra svar här ,där många offroadåkare som satt på just sådan lampor på sina hojar finns.

granath_ skrev:
kanske hålla dig till 125 delen, tror iaf att det var det han funderade på :gnissla

jag stoppade dit ett på min dt & det gick kannoners. kommer lite långt ut, men vad gör det. :rolleyes:
ok! Tack för svaret! Anledningen till att jag skrev här är att Jag vet INGEN på 125delen som har twinlights...Så där hade jag inte fått några svar...=(

//Anders

pastillen skrev:
ok! Tack för svaret! Anledningen till att jag skrev här är att Jag vet INGEN på 125delen som har twinlights...Så där hade jag inte fått några svar...=(

//Anders

precis :) men jag hade.

& till farbron, jag har inget emot det. gjorde det själv som 125 åkare :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman