Inredningshjälp!

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Sökes: Inredningsintresserad person med lite tid över.

Finns: Rörig men tom tvåa i Birkastan, Plånbok full med kort redo att bli våldtagna, Lagom med tålamod samt ett svajigt humör :näsblod

HJÄLP!

Intressant?

PM eller maila....

//Anders
anders.jansson@hause.se

Bifogat

• 18.jpg
    18.jpg
    63.9 KB · Visningar: 91
  • 2.jpg
    2.jpg
    48 KB · Visningar: 81
Vill du verkligen att nån annan ska inreda din lägenhet? Är det inte bättre om du får den som DU vill..? :va

Eller du är som min syster, totalt oförmögen att inreda nåt större än en hundkoja..?! :tungan

Orkar inte....

Bättre att någon annan gör det.

Ska jag så blir det aldrig gjort!

Svårt att ge tips när du inte skriver vem som ska bo där.. själv eller med sambo? gillar?? ska det va ljusa möbler eller mörkare glas eller trä mm mm ?

För att förtydliga lite:

Jag ska bo där.

Budget ca 50´ för möbler o sånt.

Tavlor och annan "konst" har jag redan......

Tjacka verktyg, verktygstavlor, kompressor, svets och ett par lyftbord så e vardagsrummet fixat i alla fall.

Webspy skrev:
2162170 För att förtydliga lite:

Jag ska bo där.

Budget ca 50´ för möbler o sånt.

Tavlor och annan "konst" har jag redan......

Behövs helt klart en tjej iallafall, killar är inte jättebra på inredning ;)
Feebee har ju redan erbjudit sig :tummenupp

Shit vad kul... Älskar att inreda!
Synd bara att du inte bodde närmre.

Lycka till och hoppas att du blir nöjd med din nya lägenhet!!

Bikerbitch skrev:
2162208 Behövs helt klart en tjej iallafall, killar är inte jättebra på inredning ;)

Vad säger du!? Ni vill ju bara slänga upp en massa blommor och rysch-pysch på väggarna! Och vilken kille med lite självaktning vill leva med rosa väggar och massa nallar överallt.... :hihi
Näe, jag är rätt man för jobbet men jag har dyr timpenning :D
50k för möbler är ju peace of cake, jag har knappt slängt ut 20k i min 2:a. Iofs spartanskt inrett och pengarna har lagts på elektronik istället, men det är snyggt det också :va

Äh, överlåt det här till proffset, d.v.s mig.
Med min fingertoppskänsla för den sofistikerade men ändå djärva stilen skulle få vilken inredningsarkitekt som helst att bli grön av avund.
Jag är kunglig på färganalys och ljussättningar!
Jag tänker venetiansk. Jag tänker Bruno Mathsson vs. Joe Colombo. Jag tänker franska landsbyggden möter storstad. Jag tänker Svenskt Tenn och antika fynd i en utsökt och iögonfallande symbios.

När börjar jag?

Bikerbitch skrev:
2162208 Behövs helt klart en tjej iallafall, killar är inte jättebra på inredning ;)

FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL

Tjejjer är totalt kassa på inredning.
Blir alltid så plottrigt. små prylar överallt, färger som skär sig, inge genomgående tänk, ingen röd tråd.

Tjejjer = allt som är fint blir bra (hårddragning)

Nitrogen skrev:
2187229 Äh, överlåt det här till proffset, d.v.s mig.
Med min fingertoppskänsla för den sofistikerade men ändå djärva stilen skulle få vilken inredningsarkitekt som helst att bli grön av avund.
Jag är kunglig på färganalys och ljussättningar!
Jag tänker venetiansk. Jag tänker Bruno Mathsson vs. Joe Colombo. Jag tänker franska landsbyggden möter storstad. Jag tänker Svenskt Tenn och antika fynd i en utsökt och iögonfallande symbios.

När börjar jag?
Hahaha :D
Underbart

Back