Innebandy

Mlscrew

Ride like you stole it
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
KTM 950 SMR -08
Hej i vintermörkret

Vi är ett gäng som har börjat spela innebandy på måndagar 20:30-21:30 i utk hallen

tänkte kolla om nån här är sugen på att spela så ni kommer i skinnstället till våren :arsele

Det kostar 200/timmen och vi har laggt upp det så här: alla betalar 200 om vi är 15st så har vi alltså 15 träningar betalda när 15 träningar har averkats så betalar vi igen.

Dra iväg ett pm eller skriv här om ni är sugna på att lira.. uppehåll under sommaren så vi kan ut och åka istället :banana

Vilken nivå är det på det hela?
Jag är sugen men är ganska kass :)

Då har du hittat rätt =)

Vi är väldigt blandad kompott från kass till riktigt hyffsade :)

Dyk ner på måndag tycker jag 4 st blir vi då från sporthoj troligtvis samt massa andra. Känner du nån mer som är sugen ta med han eller henne också.

Vet du vart utk hallen ligger ?

//Christer

Då har du hittat rätt =)

Dyk ner på måndag tycker jag 4 st blir vi då från sporthoj troligtvis samt massa andra. Känner du nån mer som är sugen ta med han eller henne också.

//Christer

Jag och Mr.PB kommes och slår folk på benen. :yoparty

Jag är gubbnivå spelare med mottot "det är aldrig för sent med en eftersläng".
Mr PB är sån 20 årig snabbspringande gasell, finns det ribbstolar? :notme

Då har du hittat rätt =)

//Christer

Jag kommer :tummenupp

PMa gärna mobilnr ifall jag är ute och virrar. Jag hittar till utkhallen men har aldrig varit inne i den.

jag kan skriva mitt nummer här om ni behöver prata med någon eller bara vill höra vänliga ord! haha....:fyllisar

Fredrik 0730656255

Vore ju kul (skönt) om vi blev några så det räcker till avbytare, orkar fan inte springa omkring en hel timme och jaga boll....:näsblod

jag kan skriva mitt nummer här om ni behöver prata med någon eller bara vill höra vänliga ord! haha....:fyllisar

Fredrik 0730656255

Vore ju kul (skönt) om vi blev några så det räcker till avbytare, orkar fan inte springa omkring en hel timme och jaga boll....:näsblod

Är det ok om jag ringer i natt när jag är mörkrädd?

Avbytare är aldrig fel.
Lata sig på bänken r jag riktigt bra på.

Fredrik 0730656255

Va fan fredrik du har ju kropp för att ränna runt tänkt på stackars mig :yoparty

Last edited:
Sorry för det! Men vi kan prata ut på bänken på måndag kväll... Jag kan börja som avbytare!

Utbildningsfilm

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/9DZhG_eYqVo&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/9DZhG_eYqVo&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Jag hakar gärna på men jag är ingen fartfantom. Vilka regler har ni? När jag spelade förut så var det ett mellanting mellan hockey och innebandy, dvs en ganska total frånvaro av regler. Min erfarenhet är att det kan irritera en del om man har olika uppfattning om vilka regler som gäller.

Jag hakar gärna på men jag är ingen fartfantom. Vilka regler har ni? När jag spelade förut så var det ett mellanting mellan hockey och innebandy, dvs en ganska total frånvaro av regler. Min erfarenhet är att det kan irritera en del om man har olika uppfattning om vilka regler som gäller.

Regler ? :banana

Nä skämt osido vi kör väl inte benhårda regler hög klubba och handnedtagningar brukar användas. men vi försöker ändå hålla lite seriös nivå utan att slåss med varandra :)

// C

Antalet är svår räknat då alla inte kommer varje gång men målet är 15-20 betalande

Ta med 200 för räkningen skall betalas i kommande vecka !

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!