Håller som ni kanske vet på med mitt Superkart projekt med tillhörande R6 motor alla -02
Jag håller på med att koppla ihop samt förlänga kablar etc och göra det snyggt.
Jag har lokaliserat kablarna till tändningen och testat funktionen, gått igång mätarhuset osv. så den biten fungerar.
Men nu till det jag inte kan lösa, jag har hittat igen "STARTSWITCH" på kopplingsschemat,
skall denna dra igång starten genom att jordas eller vad?
i min kabelhärva så sitter det inte något larm, på kontakterna där larmet skall sitta är det bara förbikopplad snyggt (ser standard ut)
Och sen finns det en ledig kontakt med 3 poler i. i denna så är en utav dom som jag fattat det kabeln till startswitchen.
Sitter det någon dum startspärr eller liknande jag måste förbi?
Mkt svar och ideer är tacksamt!
Jag håller på med att koppla ihop samt förlänga kablar etc och göra det snyggt.
Jag har lokaliserat kablarna till tändningen och testat funktionen, gått igång mätarhuset osv. så den biten fungerar.
Men nu till det jag inte kan lösa, jag har hittat igen "STARTSWITCH" på kopplingsschemat,
skall denna dra igång starten genom att jordas eller vad?
i min kabelhärva så sitter det inte något larm, på kontakterna där larmet skall sitta är det bara förbikopplad snyggt (ser standard ut)
Och sen finns det en ledig kontakt med 3 poler i. i denna så är en utav dom som jag fattat det kabeln till startswitchen.
Sitter det någon dum startspärr eller liknande jag måste förbi?
Mkt svar och ideer är tacksamt!