Ink & Drink. 21e Mars 2009

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Ink & Drink: Vi kollar tatueringar och har 25% rabatt. Sedan äter vi och dricker bira. 21e mars

Om ni är sugna att skaffa tatuering på plats och så det inte blir bråk så bokar vi upp en liten lista.

www.onefloordown.se

Karta

RR_party.jpg

Lista på de som ska äta och bira på Tröls. Copy/Paste för att lägga till dig själv.

1. Mr K - Betalat
2. Chase - Betalat
3. Chase brutta - Betalat
4.
5.
6.
7.
8.
9.
osv

Last edited:
Nu måste du har skrivit fel, Mars e om mer än 1 månad.....
Du måste mena februari....

Sluta dricka på en fredag

Alex har skit kul men vågar inte säga att de e han på Coffes konto en Lördag kväll

Alex har skit kul men vågar inte säga att de e han på Coffes konto en Lördag kväll

Vad är skillnaden mellan Skit Kul o Skitkul...?
Är det bajsa runt (ej bajsarunt) eller ha riktigt roligt? :krama

/Säraejpåordsombör stå i hop... eller ihop:D

PS.
Vad kostar en Ringenlogga på ryggen jämfört med vänster skinka?
Extra för Nicket?
Gruppköp?

vad e' detta ink för nått?? nån tattoo mässa eller liknande?? ja e' sugen men har aldrig hört om de...

vad e' detta ink för nått?? nån tattoo mässa eller liknande?? ja e' sugen men har aldrig hört om de...
Det är en tatuerare som bjuder in oss en heldag med tatuering. Vi får 25% på alla tatueringar. Sedan så käkar vi på Tröls Inn Kro (Vet inte hur det stavas) och dricker lite bira. Kanske vidare för dans/karaoke/lekar senare.

www.onefloordown.se

Vilken tycker ni?
På ryggen. Axel till axel.

Bifogat

• ryggen (Large).jpg
    ryggen (Large).jpg
    29.2 KB · Visningar: 92
  • ryggen2 (Large).jpg
    ryggen2 (Large).jpg
    37.5 KB · Visningar: 100
Grym kille som driver stället! Han heter Nis och är Dansk. Rekomenderar verkligen hans nyöppnade place!
Mr K, hur kom ni i kontakt med honom? Bara undrar liksom...

Fisken

Det är en tatuerare som bjuder in oss en heldag med tatuering. Vi får 25% på alla tatueringar. Sedan så käkar vi på Tröls Inn Kro (Vet inte hur det stavas) och dricker lite bira. Kanske vidare för dans/karaoke/lekar senare.

www.onefloordown.se

hur funkar de då?? har ni en dag bara för RR folk s.k.??
Låt säga att ett par vill gadda sig, hur mycke tid får var å en??
inte aktuellt för mig då ja för tillfället håller på med en som börjar bli dyr nu så ja hoppar, men mest nyfiken... Ligger de i danmark me tanke på var vi skulle efteråt??:fyllisar

Grym kille som driver stället! Han heter Nis och är Dansk. Rekomenderar verkligen hans nyöppnade place!
Mr K, hur kom ni i kontakt med honom? Bara undrar liksom...

Fisken

Chase här på forumet var där och gaddade sig och så började det.

hur funkar de då?? har ni en dag bara för RR folk s.k.??
Låt säga att ett par vill gadda sig, hur mycke tid får var å en??
inte aktuellt för mig då ja för tillfället håller på med en som börjar bli dyr nu så ja hoppar, men mest nyfiken... Ligger de i danmark me tanke på var vi skulle efteråt??:fyllisar

Det ligger i malmö och rabatten gäller RR/SH folk. De som är intresserade att gadda sig på just den dagen bokar genom mig eller NiS. Mera info om detta kommer.

Last edited:
Jag e sjukt nöjd. Tjejen är sjukt nöjd... Verkligen en sjukt bra konstnär.. Om än lite galen, men det var Da Vinci också så... :tummenupp

Men jag ser att ingen vågar skriva upp sig på en lista för att boka in sig. Jag trodde hojfolk hade balls, men man har haft fel förr. :hihi

PS: Förbered er på att dricka välkomstsnapps från svärdet och lite Feckin Irish Whisky :fyllisar

Last edited:
Jag e sjukt nöjd. Tjejen är sjukt nöjd... Verkligen en sjukt bra konstnär.. Om än lite galen, men det var Da Vinci också så... :tummenupp

Men jag ser att ingen vågar skriva upp sig på en lista för att boka in sig. Jag trodde hojfolk hade balls, men man har haft fel förr. :hihi

ja tror att antingen handlar de om att de kostar en slant att bli kladdad på, eller så kan de ju vara så att man inte får ut så stora grejer på en dag..

sen ska man veta va man vill ha me... ajja.. blir säkert bal.. kanske hakar på för ölens skulle efteråt
:fyllisar

ja tror att antingen handlar de om att de kostar en slant att bli kladdad på, eller så kan de ju vara så att man inte får ut så stora grejer på en dag..

sen ska man veta va man vill ha me... ajja.. blir säkert bal.. kanske hakar på för ölens skulle efteråt
:fyllisar

Tror de flesta har råd med en ringenlogga eller varför inte RR på bröstet. :yoparty

Jag har inte gjort någon lista än för allt är inte klart än.

Men ingen annan har gjort lista heller.. Ergo, Fegisar :rofl

Ska du ha en av texterna på ena armen och den andra på andra armen? Jag gillade det första typsnittet. :tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park